וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוי? שם טוב, לוי

27.5.2011 / 11:20

לא צריך להסתבך בבחירת שם לילד. אפליקציית אייפון תעשה עבורכם את העבודה, תוך הטלת האחריות על... העובר עצמו!

טענה ידועה גורסת שהורים לתינוקות בני יומם יקנו בערך כל דבר שידחפו להם לידיים. הפאזה החדשה הזאת בחיים (במיוחד להורים לילד ראשון, שעדיין לא באמת יודעים מה הם צריכים ומה לא) היא פתח לאורגיה צרכנית משולחת רסן של אביזרים לתינוק ושאר אקססוריז. יש המתחילים במסע הקניות אפילו עדיין קודם – כאשר העובר עדיין צף להנאתו ברחם. אף פעם לא מוקדם מדי לעשות קצת שופינג עבורו.

עבור אנשים כאלו מיועדת Kick To Pick. אפליקציית האייפון הזו כנראה בונה על מיתוס "טפשת ההריון" ומקווה שמספיק אימהות עתידיות יחשבו שזה פשוט רעיון מצוין לבחור את שם ילדם בעזרת של רולטה. האפליקציה כוללת שורה ארוכה של שמות שכיחים וכן אפשרות להזין רשימה של שמות שההורים העתידיים אוהבים במיוחד ומתלבטים ביניהם. איך זה עוזר לבחור את השם הנכון? פשוט נותנים לעובר לבחור! הדרך לכך היא להניח את האייפון על הבטן ההריונית. כאשר הטלפון מרגיש תזוזה, הוא מגלגל את השמות שברשימה ובוחר רנדומלית אחד מהם. וכך, בהנחה שארגוני זכויות ילדים לא ירדפו אחריכם בטענה שהצמדתם את העובר המתפתח אל קרניים סרטניות (לכאורה, לכאורה. בואו נזכור שעדיין לא יצא מחקר אמין שמראה שיש נזק של קרינה בשימוש בסלולרי) - פתרתם את סוגיית השם בדרך אלגנטית ובמחיר נמוך של דולר אחד (מחירה של Kick To Pick).

כאשר ילדיכם יגיע לגיל עם תבונה מינימלית וישאל אתכם למה, לעזאזל, קוראים לו זרובבל – תוכלו לענות: "אל תאשים אותנו – אתה בחרת את השם הזה! מה איך? לא זוכר את הפעם ההיא שבעטת ברחם, בחודש השביעי?".

ולנו לא נותר אלא לתהות כמה תכופה תהיה הצעת האפליקציה לשם "סטיב".

  • עוד באותו נושא:
  • Kick To Pick

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully