וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק צוקרברג הרג חזיר, ואכל אותו

מנכ"ל פייסבוק החליט כי השנה יאכל רק חיות אותן הרג בעצמו. לובסטר, תרנגולת, חזיר ועז כבר שילמו על ההחלטה הזו בחייהם

מארק צוקרברג הרג עז. וגם חזיר. בראיון למגזין Fortune חשף מנכ"ל פייסבוק את המשימה אותה הציב לעצמו לשנת 2011 – לאכול בשר של חיות רק אם הרג אותן בעצמו. לדבריו, המטרה היא הכרת תודה על האוכל אותו הוא אוכל.

"התחלתי לחשוב על זה בשנה שעברה כשצליתי חזיר בביתי" כתב צוקרברג ל-Fortune. כמה אנשים אמרו לי שלמרות חיבתם לאכילת חזיר, הם לא באמת רוצים לחשוב על כך שהוא היה פעם חי. זה נראה לי חסר אחריות. אין לי בעיה עם מה שאנשים בוחרים לאכול, אך אני חושב שהם צריכים לקחת אחריות ולהכיר תודה על מה שהם אוכלים, ולא להתעלם מהמקום ממנו האוכל הגיע".

וכך, צוקרברג – שבילה את תחילת השנה כצמחוני – פרסם ב-5 במאי בעמוד הפייסבוק הפרטי שלו את ההודעה "הרגע הרגתי חזיר ועז". שפית מפורסמת ששמה ג'סי קול עוזרת לצוקרברג במשימתו, והיא צוטטה כאומרת "הוא שיסף את גרונה של העז עם סכין, וזו הדרך הכי טובת לב לעשות זאת".


לפני העז והחזיר הייתה גם תרנגולת, אך החיה הראשונה אותה הרג מנכ"ל פייסבוק כדי לאכול הייתה לובסטר. לטענתו זה היה קשה מבחינה רגשית, אך כשטעם את הלובסטר "הדבר המעניין ביותר היה כמה מיוחד זה הרגיש לאחר זמן רב ללא פירות ים או בשר". בימים אלה, אגב, מעוניין מנכ"ל פייסבוק לצאת לציד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully