וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודנטים דור שלישי

30.5.2011 / 11:24

סקר חדש: חצי מהסטודנטים מחזיקים בסמארטפון ולרבע מהם יש אייפון. לפייסבוק הם נכנסים מהסלולרי גם בזמן השיעור

ל-50% מהסטודנטים בישראל יש סמארטפון, כך קובע סקר שערכה חברת פלאפון על הרגלי השימוש בסלולר בקרב הסטודנטים. עוד מגלה הסקר שלרבע מהסטודנטים בארץ יש אייפון (כלומר ל-50% מהסטודנטים המחזיקים במכשיר טלפון חכם). הסקר אף מראה את דעיכתו של הטלפון הביתי הקווי – כ-50% מהסטודנטים שאינם גרים בבית הוריהם מחזיקים טלפון סלולרי בלבד.

שעות השיעורים אינן מנתקות בין הסטודנט למכשירו: 80% מהסטודנטים מסמסים באמצע השיעור, 60% גולשים באינטרנט מהסלולר ו-47% שולחים הודעות מייל. מחצית מהסטודנטים משתמשים בסלולרי כדי להיכנס לרשות החברתיות וקרוב לשליש מהסטודנטים נכנסים לפייסבוק מהמכשיר הסלולרי שלהם לפחות פעם בשעה (גם בזמן השיעור). מסתבר שישנם הבדלים בין סטודנטים מפקולטות שונות: הסטודנטים למדעי החברה מובילים את טבלת הגלישה במהלך השיעור, עם 42%. אחריהם נמצאים הסטודנטים להנדסה ולמדעים מדוייקים, עם 28%.

לפי הסקר, הסטודנטים אף מנצלים את היכולות המורחבות של הסמארטפון: 84% מצלמים תמונות וסרטוני וידיאו, 81% קוראים דרכו הודעות מייל, 68% שומעים בו מוזיקה ו-62% משתמשים בו למשחקים. למעשה, 67% מהנשאלים השיבו כי הם מעדיפים לשחק בסמארטפון לעומת 16% שמעדיפים לשחק במחשב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully