וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייסטיישן חוזרת לשגרה

31.5.2011 / 11:10

סוני תחזיר את חנות המשחקים שלה, ואת שאר השירותים המקוונים של פלייסטיישן, לפעילות עוד השבוע

PSN חוזרת לפני סוף השבוע. חברת סוני הודיעה היום כי כלל שירותי הרשת של פלייסטיישן 3 ו-PSP יחזרו לפעולה עוד לפני סוף השבוע. המקומות היחידים בהם זה לא יקרה הם יפן, הונג קונג ודרום קוריאה. בין השירותים שטרם חזרו ניתן למצוא את החנות המקוונת, היכולת לנצל קופונים, מסחר בתוך משחקים וגישה אל מספר שירותים שזמינים רק בארה"ב, דוגמת שירות המוזיקה Qriocity.

יחד עם החזרת החנות יחל קמפיין במסגרתו תנסה סוני לפייס את המשתמשים - Welcome Back. במסגרת הקמפיין יזכו בעלי חשבונות PSN להוריד שני משחקי פלייסטיישן 3 בחינם מתוך רשימה של חמישה. אלה שרשמו גם את ה-PSP שלהם יוכלו להוריד שני משחקים לקונסולה הניידת. בנוסף, במדינות בהן פועל שירות פרימיום Playstation Plus יזכו כל בעלי הקונסולות למנוי של חודש בחינם (יש לציין כי השירות אינו פעיל בישראל).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוזרים לעבוד כמו שצריך. כנראה/מערכת וואלה!, צילום מסך

החזרת השירות צפויה לסיים סאגה בת יותר מחודש, שהחלה כשסוני זיהתה פריצה לשרתיה ב-19 באפריל. הפריצה, שנחשבת לאחד מכשלי אבטחת המידע החמורים ביותר מאז ומעולם, גרמה לחשיפת פרטיהם של יותר מ-100 מיליוני משתמשי PSN, כשעד עכשיו לא ידוע אילו מהם נגנבו והאם נעשה בהם שימוש כלשהו. לפני כשבועיים, החלה סוני להחזיר את שירותי ה-PSN, לאחר שבנתה אותם מחדש, אך הייתה זו חזרה חלקית, שאפשרה רק לשחק במצבים מקוונים של משחקים.

חייבים לציין כי הפריצה, והתגובה של סוני, הפכו אותה בשבועות האחרונים למטרה מועדפת של פורצים אידאולוגיים. כך, אתרים השייכים לחטיבות החברה ביפן, יוון, קנדה תאילנד ומדינות נוספות נפרצו, כשבחלק מהמקרים רשימות המשתמשים שנגנבו מהאתרים פורסמו ברשת האינטרנט. אנשי סוני, שנקטו בתחילת הדרך בגישה אפולוגטית, שינו בשבועות האחרונים את הטון, ויחד עם בקשת המחילה החלו לטעון כי אף מערכת לא מאובטחת במאה אחוזים, וההמולה סביב הפריצה יצאה מפרופורציה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully