וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוויטר נכנסת לתמונה

31.5.2011 / 12:39

טוויטר ממשיכה במגמה לרכז את השירותים הקשורים אליה תחת הגג שלה עצמה: תציע שירות העלאת תמונות לציוצים

טוויטר עומדת להשיק בימים הקרובים שירות חדש מתוצרתה שיאפשר העלאת תמונות לציוצים, כך מדווח הבלוג הטכנולוגי "טק קראנץ'". השירות ייכנס לזירה קיימת בה כבר נוכחים שירותי צד שלישי שונים דוגמת Twitpic ו-Yfrog. אלו נותנים למשתמשים יכולים להעלות תמונה לשרתיהם, ואז לפרסם לינק אליה בציוצי הטוויטר שלהם. כעת תציע זאת טוויטר בעצמה. צעד זה הוא אחד בשורה של צעדים שעושה החברה כדי לרכז את שירות המסרים יחד עם השירותים הנלווים אליו תחת גג אחד, שהוא הגג שלה.

בשנה האחרונה נוקטת החברה באסטרטגיה של העברת אפליקציות תומכות טוויטר פופולריות לרשותה. בשבוע שעבר הודיעה החברה שהיא קונה את Twitdeck – תוכנה המתממשקת לטוויטר מפלטפורמות שונות ומציגה את ה-Feed שלו. כ-13% ממשתמשי טוויטר עושים זאת דרך הפלטפורמה של טוויטקדק, וטוויטר מעוניינת לשלוט על צורת השימוש שלהם. בנוסף, בשנה שעברה רכשה החברה את אפליקציית האייפון הפופולרית "טוויטי" ואת מנוע החיפוש Summize Search והפכה אותם למוצרי טוויטר רשמיים. כיום מערימה החברה קשיים על שירותי צד שלישי שמנסים להתחבר אליה, ועל מפתחיהם. היא הורתה רשמית להפסיק לייצר שירותים המתחברים לטוויטר ו"מחקים את פעולתו", כהגדרת החברה.

כעת נשאלת השאלה מה יעלה בגורלם של שירותי תמונות דוגמת Twitpic, Yfrog ו-Instagram שהופכות מתומכות טוויטר למתחרות שלה, והאם החברה תחסום את דרכן. Twitpic הוא השירות הפופולרי ביותר למטרת שיתוף תמונות בטוויטר, ומייסדו כבר סירב להצעת רכישה על סך 10 מיליון דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully