וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל מתעדכנת: בשבוע הבא תציג שירותי ענן, גרסה חדשה ל-iOS

31.5.2011 / 17:30

אפל תציג בשבוע הבא שירות אחסון בענן ואת גרסה 5 של מערכת ההפעלה למכשירי האייפון/אייפוד/אייפד

אפל תחשוף את הדור הבא של מערכות ההפעלה שלה בכנס המפתחים שתקיים בשבוע הבא. החברה הכריזה רשמית כי בפתח הכנס, ב-6 ביוני, יציג המנכ"ל סטיב ג'ובס את מערכת ההפעלה Lion, המיועדת למחשבי מק, ואת גרסה 5 של מערכת ההפעלה iOS, עליה פועלים מכשירי האייפוד, האייפון והאייפד. עוד הוא יציג את שירות האחסון בענן של אפל, ה-iCloud.

על מערכת ההפעלה iOS5 עדיין לא ידוע הרבה. פרטים אודות שירות הענן, לעומת זאת, דלפו בחודשים האחרונים לעיתונות. ידוע כי אפל תנסה להתחרות בגוגל ואמזון, המציעות שירותי הזרמת מוזיקה משרתי החברה אל מחשבי המשתמשים. עם זאת, הדיווחים גורסים כי בניגוד לגוגל ואמזון, לאפל יש הסכמים עם חברות התקליטים. ההסכמים האלה אף צפויים לאפשר לה להקל על המשתמשים ולא לדרוש מהם להעלות את המוזיקה לענן, כי אם רק לסרוק את מחשביהם ולייצר עבורם ספריה וירטואלית מתוך השירים שכבר נמצאים על שרתיה.

ההכרזה המוקדמת על ההשקה הקרובה מהווה שינוי בהתנהלותה הרגילה של אפל. החברה אינה נוהגת לחשוף את הנושאים וההשקות המתוכננים בכינוסיה. לרוב שולחת אפל הודעה לקונית על מסיבת עיתונאים, ללא פירוט על הנושא שלה. גם העובדה שסטיב ג'ובס ינהל את האירוע ראויה לציון – שכן מנכ"ל אפל נמצא בחופשת מחלה עקב סרטן הלבלב ממנו הוא סובל. עם זאת, ג'ובס הנחה גם את אירוע אפל הגדול הקודם – השקת האייפד 2, בו התקבל בתשואות סוערות מצד הנוכחים באולם.

שאלת המפתח כעת היא האם בנוסף להכרזות האלה, יש לאפל הפתעה בדמות הדור הבא של טלפון ה-iPhone. בעבר השתמשה אפל בנאום של כנס המפתחים כדי להכריז על גרסה חדשה של הטלפון הסלולרי שלה, אך השנה נראה כי היא צפויה להתמקד רק בתוכנה, ואילו את הכרזת החומרה להעביר לסתיו. עם זאת, הדברים טרם זכו לאישור רשמי מצד אפל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully