וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: כפפת שומר הראש

2.6.2011 / 9:28

כפפת ה-Bodyguard תעשה חיים קלים לדורמנים: תאפשר להם להגיב בעוצמה לסכנות, ואף לתעד אותן עם מצלמת וידאו

איזורי הבילויים הישראלים יכולים להיות ג'ונגל של ממש, כך יודע כל מי שרואה חדשות. צעירים שותים אלכוהול ומשתכרים עד כלות ועד הרמה שכל מבט לא במקום יכול לייצר קטטה קטלנית. ואם למבלה מן השורה זו סכנת נפשות להסתובב במקומות הללו בסופי השבוע – מה יגיד הדורמן, האיש שאחראי בגופו לשמירת הסדר במקום, ואף צריך להתמודד עם מיני טיפוסים מפוקפקים שלא הורשו להיכנס למועדון שבדלתו הוא ניצב?

דורמן כזה ישמח בוודאי אם מעסיקו יספק עבורו את "שומר הראש". מתקן שנוצר על ידי ממציא בשם דייויד בראון ושהשקיע בו שחקן הקולנוע קווין קוסטנר, שהשתתף פעם בעצמו בסרט שנשא את שמו של המוצר. מדובר במעין כפפה מורחבת שמתלבשת על כל הזרוע וכוללת בתוכה מספר עזרים לשומר הברים. בתור התחלה, יש בה פלטת ברזל, שהופכת את המכה הניתנת עמה לחזקה בהרבה מהרגיל. יש בה גם שוקר חשמלי – למקרים בהם באמת מדובר בגורם מסוכן שאין מנוס מאשר להשביתו לחלוטין. חוץ מזה יש בה גם סמן לייזר (לסמן חשודים שבורחים מהמקום?) ואפילו מצלמת וידאו, שיכולה לשמש גם כאיום על הפורע ("כל מה שאתה עושה פה מצולם עכשיו") וגם לתיעוד עימותים, שאחר כך יכול לשמש כעדות משפטית במקרה הצורך.

הממציא בראון מצהיר כי אחד היתרונות של המוצר הוא שמדובר בנשק שאי אפשר להפיל בטעות במהלך עימות, בניגוד לסכין או אקדח. כפפת "שומר הראש" שוקלת פחות מקילו וחצי, כך שהיא גם לא מציקה יותר מדי על הזרוע. "אני רואה איך דבר כזה יכול לעבוד", מצהיר קווין קוסטנר (שאף משתתף בסרטון המצגת של המוצר). מצד שני, הוא בטח גם אמר את זה על הסרט "עולם המים".

  • עוד באותו נושא:
  • כפפת כוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully