וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני ממשיכה להיפרץ

סוני לא מצליחה להתגונן מפני פריצות. קבוצת האקרים טוענת שהצליחה לגשת לפרטים של יותר ממיליון משתמשי אתר סוני, ויש להם הוכחות

סוני שוב נפרצת. חבורת פורצי רשתות שקוראת לעצמה Lulzsec הודיעה כי הצליחה לפרוץ לאתר Sonypictures.com ולגשת למידע של יותר ממיליון משתמשים. אתרים נוספים שנפרצו הם אלה של סוני מוזיקה הבלגי וסוני מוזיקה ההולנדי. הפורצים שחררו חלק מהמידע להורדה.

"עקב היעדר משאבים מצידנו (אנו צריכים מימון נוסף!) לא הצלחנו להעתיק את כל המידע, אך יש לנו דוגמיות כדי להוכיח את אמינות דברינו. תיאורטית, היינו יכולים לקחת כל ביט של מידע, אך זה היה לוקח מספר שבועות נוספים" נכתב בהודעה ששוחררה יחד עם הקבצים. הפורצים אף הסבירו כי מטרתם אינה להיחשב להאקרים דגולים, כי אם לחשוף את פניה של סוני.

"באמצעות פרצה אחת פשוטה, ניגשנו לכל המידע. למה שתסמכו על חברה שמרשה לעצמה לא להתגונן מפני ההתקפות הפשוטות האלה?” כתבו. "גרוע מכך, כל ביט של מידע שלקחנו לא היה מוצפן. סוני אגרה יותר ממיליון סיסמאות של לקוחותיה בטקסט פשוט. זה מביש ולא בטוח".


רק היום סיימה סוני את פעילויות השחזור של רשת הפלייסטיישן, אשר נפרצה באמצע אפריל וחשפה פרטים של יותר ממאה מיליוני משתמשים. והנה, מתברר כי החברה לא הצליחה לתקן את כל חורי האבטחה שלה.

  • עוד באותו נושא:
  • סוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully