וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Halo 4 בדרך, ועמו מבול משחקי קינקט

Halo 4 והמון משחקי קינקט עיטרו את מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט בתערוכת E3. גם Fifa 12 יתמוך בקינקט

נתחיל דווקא מהסוף. אירוע העיתונאים של מיקרוסופט ב-E3 נגמר בסרטון ההצגה של Halo 4 – המשחק החדש בסדרת היילו, וכותר הפתיחה של הטרילוגיה השניה. פרטים על המשחק? עדיין אין. צפי מכירות? הרבה, הרבה מאוד יחידות.

חוץ מ-Halo 4, נחשפה באירוע גם גרסה מחודשת של המשחק הראשון בסדרה. הגרסה הזו, שכוללת גרפיקה טובה יותר ושיפורי משחקיות, תאפשר לכם לחזור ל-Combat Evolved בלי להוציא את האקס-בוקס הראשון מהארון.

קינקט – מגיע לכל מקום

פיטר מור, האחראי על חטיבת המשחקים של מיקרוסופט, הכריז באירוע כי ארבעה משחקי ספורט יתמכו השנה בבקר הקינקט. אחד מהם טרם הוכרז, אבל שלושת האחרים ידועים: מאדן (פוטבול), טייגר וודס (גולף) ו... Fifa 12! לא ברור עדיין מה תהיה רמת התמיכה של המשחק באביזר החדש, ואיך כל זה יעבוד.

משחק נוסף שיתמוך בקינקט השנה – ולא רק בזיהוי התנועה של הבקר כי אם גם בזיהוי קול – הוא Mass Effect 3. הפרק האחרון בטרילוגיית משחקי המד"ב יאפשר לכם להקריא את התשובה האפשרית בשיחות המשחק במקום לבחור אותה עם השלט, ולתת פקודות לאנשי הצוות שלכם באמצעות המיקרופון המובנה.

באופן כללי, מיקרוסופט הרבה פחות ביישנית לגבי הבקר השנה. בשנה שעברה, היא הצניעה את הזיהוי הקולי, ככל הנראה כיוון שהוא לא עבד מספיק טוב עם מבטאים לא סטנדרטיים. כך, למשל, באמצעות שילוב של בינג באקס-בוקס – שילוב שמגיע בקרוב לקונסולה - תוכלו להשתמש בקולכם כדי לחפש במנוע החיפוש של מיקרוסופט. החיפוש יתבצע לא רק באינטרנט, אלא גם בתוכן שנמצא על הקונסולה ובתוכן של השירותים הנתמכים, כמו שירותי הוידאו. Netflix ו-Hulu.

בנוסף, הכריזה החברה גם על Kinect Fun Labs – ממשקים חדשים לקינקט. כך, למשל, יכולה המצלמה של הבקר לזהות כעת גם תנועות אצבע, ולסרוק פריטים אמיתיים אל תוך העולם הוירטואלי.

בקצרה:

Gears of War 3 ממש לא נראה כמו קילזון 3. ממש, ממש לא. טוב, אולי קצת. אולי יותר מקצת.

דווקא המשחקים הילדותיים, כמו Once Upon A Monster המבוסס על רחוב סומסום והמשחק של דיסני, משתמשים בפלטפורמה כמו שצריך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully