וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראה את הציפור בטוויטר

7.6.2011 / 12:48

חבר קונגרס אמריקאי רצה לשלוח תמונה אינטימית ישירות לבחורה בטוויטר. במקוםז זה היא הגיעה לכל רשימת עוקביו

חשוב לדעת את ההבדל בין שליחת מסר אישי בטוויטר לשליחת ציוץ הנצפה על ידי כל רשימת העוקבים. כך למד על בשרו חבר קונגרס אמריקאי בשם אנטוני ווינר. ווינר, המייצג את ניו-יורק מטעם המפלגה הדמוקרטית, עשה טעות קשה כאשר במקום לשלוח תמונה אינטימית לבחורה ספציפית – שלח אותה כציוץ ב-Feed טוויטר הכללי.

בסוף מאי רצה ווינר לשלוח תמונה של החלק התחתון בגופו לסטודנטית מסיאטל איתה ניהל קשר וירטואלי. התמונה התמקדה בתחתוניו של ווינר וניתן להבין ממנה כי היא מצולמת בזמן זיקפה. אך ווינר ככל הנראה אינו שולט ברזי שירות טוויטר, ובמקום לשלוח את התמונה כהודעה אישית – פרסם אותה כחלק מציוציו – לשמחתם של העוקבים, שמיהרו להפיץ אותה הלאה.

כאשר התגלתה לו טעותו, טען חבר הקונגרס כי למעשה מדובר בפריצה לחשבונו ובשליחת תמונה שאינה שלו דרך החשבון. הוא אף טען שאינו מכיר את הבחורה לה הייתה אמורה להישלח התמונה. לאחר שהתחלו לצוץ ברשת עוד תמונות ששלח בעבר, ערך אתמול (ב') ווינר מסיבת עיתונאים בה הודה כי שיקר לגבי התמונה וכי אכן שלח אותה. הוא התנצל על מעשיו וחשף נהג כך בעבר עם שש נשים שונות, איתן ניהל קשר דרך פייסבוק וטוויטר – אך זאת ללא שנפגש איתן מעולם. הוא סירב להגיב לטענה שאף קיים שיחות סקס טלפוניות עם נשים. "זה היה דבר טיפשי מאוד לעשות ואני מתבייש על כך", אמר על תקרית התמונה. בינתיים מפרסמים כלי תקשורת אמריקאים עוד תמונות שלו, שככל הנראה נשלחו לנשים, ביניהן אחת בה הוא מצולם ללא חולצה.

ווינר מסרב להתפטר ממשרתו בקונגרס וטוען כי אין במעשיו כדי להאפיל על תפקודו הפרלמנטרי. עם זאת, מנהיגת המיעוט בקונגרס ננסי פלוסי כבר הודיעה כי תכנס את ועדת האתיקה של הבית כדי לבדוק אם ווינר השתמש במשאבי הבית כדי לבצע את מעשיו הנלוזים. לפני מספר חודשים נאלץ להתפטר חבר הקונגרס הרפובליקאי כריס לי לאחר מקרה דומה במעט, בו נחשפו ברשת תמונות ששלח לנשים דרך האתר Craigslist.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully