וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינטנדו מציגה את יורשת ה-Wii

רעות ווינבאום

7.6.2011 / 22:22

קונסולת נינטנדו החדשה תכלול בקר משחק משוכלל עם מסך מגע גדול, ותיועד לגיימרים רציניים ולשחקנים חובבים כאחד

הערב (ד'), במסיבת העיתונאים השנתית שלה בתערוכת E3, חשפה נינטנדו לראשונה את ה-Wii U, הקונסולה הביתית הבאה שלה, היורשת של ה-Wii, שהוצג לראשונה לפני חמש שנים. היא נראית מפתיעה וחדשנית לא פחות.

הדגש בקונסולה הבאה של נינטנדו, כמו גם בקודמת, הוא בקר השליטה שלה - שמציג קונספט חדש לגמרי: הוא מעין שילוב של בקר משחק סטנדרטי עם מחשב לוח: שלט משחקים בו משולב מסך מגע בגודל של כ-7 אינץ'.

המסך הזה, לפי נינטנדו, יעזור לשדרג את חווית המשחקים: ראשית, הוא יאפשר לשחק במשחקי הקונסולה גם כשהטלוויזיה בסלון תפוסה (ניתן יהיה "להזרים" את כל המשחקים למסך הבקר, ולשחק בו כבמעין קונסולה ניידת). בנוסף: משחקים רבים יאפשרו לשלב בין מסך הטלוויזיה למסך המוטמע בבקר - לחוויה אחת עם שני מסכים שונים. היישומים הפשוטים לכך הם, למשל, הצגה של אלמנטים שונים מעולם המשחק על מסך הבקר: אם משחקים במשחק עולם פתוח כמו GTA, המסך שעל הבקר יכול להציג את מפת העולם, שתתעדכן באופן תמידי ביחס למיקומכם בה. במשחקי הרפתקאות היא תוכל להציג את רשימת החפצים שיש לדמות שלכם, ולאפשר החלפת כלי נשק מהירה במשחקי פעולה.

נינטנדו הציגה לא מעט יישומים נוספים ומעניינים לשימוש במסך: למשל משחק גולף שמשתמש בבקר החדש ביחד עם בקר Wii סטנדרטי. את הבקר החדש מניחים על הרצפה על המסך פונה כלפי מעלה, והוא מציג את כדור הגולף בו יש להכות בעזרת בקר ה-Wii. אפשר גם להשתמש במסך שעל הבקר החדש כדי לחשוף כל מיני הפתעות סודיות במשחקים, ש"יחשפו" בו רק כשתרימו את המסך כך שיסתיר את מסך הטלוויזיה, ולעוד שלל שימושים מעניינים ומקוריים - שתלויים בדרך בה ינסו מפתחי המשחקים לנצל את הצעצוע החדש.

סופר מריו - הוא בכל מקום

נינטנדו חשפה מעט מהמשחקים שיצאו ל-Wii U, וטענה כי היא מעוניינת לייצר קונסולה שתפנה לקהל הגיימרים הרציניים כמו גם לקהל השחקנים המזדמנים (זאת בניגוד ל-Wii, שפנתה בעיקר למזדמנים). בין המשחקים שיצאו לקונסולה יהיו Batman: Arkham City, Battlefield 3, Tekken ועוד שלל משחקים רציניים לגמרי, שמוכיחים שנינטנדו בהחלט מתאמצת לחזר הפעם גם אחרי שחקנים שהפסיקו להתלהב ממשחקי מסיבה ילדותיים.

עם זאת, בנינטנדו עדיין לא חשפו פרטים רבים על הקונסולה, ועדיין לא ידוע מה בדיוק יהיה הכוח הטכני שלה (האם היא תהיה חזקה יותר מה-PlayStation 3? ואם כן - בכמה?), כמה היא תעלה ומתי בדיוק היא אמורה להגיע לחנויות.

ככל הנראה, נינטנדו מאמינה שהמעט שכן נחשף מספיק כדי ליצור הייפ סביב הקונסולה, שאמורה לצאת מתישהו במהלך השנה הבאה.

מלבד ה-Wii U, נינטנדו הציגה במהלך מסיבת העיתונאים שלה גם חמישה משחקים חדשים ל-3DS, הקונסולה הניידת החדשה שלה, המסוגלת להציג אשליית תלת-ממד ללא שימוש במשקפיים. רובם אמורים להגיע למדפי החנויות עוד השנה.

המשחקים המרכזיים הם Mario Kart, פרק חדש בסדרת משחקי המירוץ הפופולרית בכיכוב השרברב המשופם, הפעם עם אפשרות לשדרג את כלי הרכב ולטוס בדאונים, ו-Super Mario: גירסה תלת ממדית להרפתקאות אותו שרברב בדיוק, שנבנתה במיוחד לקונסולה החדשה ונראית מרהיבה, לפחות לפי הטריילר.

בנינטנדו גם ציינו את חגיגות 25 השנים למותג המשחקים הוותיק The Legend of Zelda, והכריזו שהמשחק הגדול הבא לסדרה יצא לקונסולת ה-Wii בתקופת החגים האמריקאית הקרובה. זלדה גם תזכה לסיבוב הופעות בינלאומי, בו תנגן תזמורת פילהרמונית נעימות מהמשחקים השונים לסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully