וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Onlive מגיע לטאבלט

רעות ויינבאום

8.6.2011 / 22:11

הכרזה בתערוכת E3: שירות הזמנת המשחקים Onlive יהיה זמין בקרוב גם למחשב לוח שונים

Onlive, שירות הזרמת המשחקים, יגיע בקרוב גם למחשבי הלוח המריצים את מערכות ההפעלה של אפל ושל גוגל, כך חשפה החברה בתערוכת E3.

שירות Onlive, שהושק בשנת 2010, מאפשר "להזרים" משחקים מלאים דרך דפדפן האינטרנט או מעין "ממיר" ייעודי למכשירי טלוויזיה. המשחקים עצמם רצים בשרתים העוצמתיים של החברה, ומוזרמים למחשבי הלקוחות ב-Streaming (בדומה לדרך בה עובדים שידורים חיים באינטרנט), מה שיוצר מעין שירות VOD למשחקים. יתרון נוסף של השירות הוא האפשרות להריץ משחקים "כבדים" גם על מחשבים חלשים, שלא היו מסוגלים להריץ אותם ישירות.

כעת, מצטרפים לשירות גם מכשירי iOS ו-Android, זאת באמצעות אפליקציה ייעודית שתהיה זמינה להורדה במהלך החורף הקרוב. במשחקי ה-Onlive יהיה ניתן לשחק או באמצעות מסך המגע של הטאבלטים, או באמצעות הבקר האלחוטי המיוחד שהוציאה החברה סמוך להשקת השירות. עד כה היתה התמיכה בטאבלטים אפשרות תאורטית בלבד בשירות Onlive, שהוצגה בעבר כקונספט אפשרי להרחבת פעילות החברה, וזו הפעם הראשונה בה החברה מכריזה על כך באופן רשמי.

בנוסף, ניתן יהיה להשתמש באפליקציה כדי להפוך את הטאבלט לבקר שליטה ייעודי, ולהשתמש בו בזמן שימוש במשחקי Onlive במחשב האישי או בטלוויזיה.

ב-Onlive מציינים שהשירות שלהם מדגים שימוש מקורי ועוצמתי בטכנולוגית ה"ענן": "אפליקציית ה-Onlive Player לאייפד ולאנדרואיד מוכיחה שכשמדובר בכח הענן, השאלה היא לא אם 'משחקי ענן' יצליחו להגיע לרמת משחקי קונסולות המשחקים, אלא אם משחקי הקונסולות יצליחו להגיע לרמת משחקי הענן", אמר אחד מבכירי החברה, סטיב פלמן, לאתר המשחקים Eurogamer.

בשלב זה פעיל שירות Onlive בארצות הברית, ומבדיקה שערכנו בעבר מצאנו שאינו מצליח לעבוד כשורה אצל משתמשים ישראלים, זאת עקב זמן התגובה הארוך מדי בקשר בין האינטרנט הישראלי לבין השרתים האמריקאיים, שיוצר השהייה (lag) שלא מאפשרת להנות מהמשחקים. עם זאת, הקמת שרתים חדשים באירופה יכולה לשנות את התמונה, ולהפוך את השירות לרלוונטי גם בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • OnLive
  • מחשב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully