וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנסוניק: עתיד הטלוויזיה - באפליקציות

9.6.2011 / 15:15

במסיבת עיתונאים הציגה יורוקום עשר סדרות חדשות של מסכי פנסוניק. בקרוב, כך נראה, נתקין אפליקציות בטלוויזיה

במסיבת עיתונאים שקיימה היום הכריזה חברת יורוקום על השקתן של עשר סדרות חדשות של מסכי פלזמה, LCD ו-LED מתוצרת פנסוניק. הקולקציה החדשה כוללת יותר מ-20 דגמים הנעים מגודל סטנדרטי של 32 אינץ' עד לגדלים של 85 ו-103 אינץ'.

לדברי מנכ"ל יורוקום תקשורת דיגיטלית מוטי אלמליח, פנסוניק שמה דגש בסדרה החדשה על איכות התמונה, שהיא "הבשורה של 2011". כחלק מזה מתגאה החברה במסכים המציגים צבע "שחור מוחלט" – דבר שלדברי החברה משפר כמעט כל פרמטר במסך.

בפנסוניק מאמינים שהדבר הבא בטלוויזיות הוא אפליקציות, ולכן שמים דגש על פלטפורמת Viera Cast - שהיא למעשה חנות אפליקציות (בדומה לחנויות אפליקציות של סמארטפונים). הפלטפורמה מאפשרת למשתמש גישה אלחוטית או קווית למגוון של משחקים, מוזיקה ועוד תכנים. היא גם מאפשרת גלישה מותאמת לטלוויזיה באתרים דוגמת יוטיוב ושימוש בפייסבוק. פלטפורמה זו תוטמע בשלב הראשון בסדרות מסכי התלת-מימד של החברה. ביורוקום מודעים לכך שעדיין אין תכנים רבים המיועדים לטלוויזיות תלת-מימד, ובהתאם לכך מאמינים שהשימוש בטכנולוגיה נועד דווקא לתוכן אישי-ביתי. נציגי החברה הדגישו את החוויה שבצפייה בסרטי וידאו ביתיים תלת-מימדיים. "לא נמתין להוליווד כדי שיעשו סרטים תלת-מימדיים בכמויות, אמר אלמליח, והציג מצלמת וידאו ביתית של פנסוניק המצלמת בתלת-מימד.

מתכננים לייתר את הפלייסטיישן

החברה שבה והזכירה את שיתוף הפעולה עם הסטארט-אפ הישראלי PlayCast, שאמור, לדבריה, לייתר את קונסולות המשחקים נוסח הפלייסטיישן. השימוש בטכנולוגיה של פלייקאסט תאפשר למשתמש לשחק בשורה של משחקים ישירות על מסך הטלוויזיה שלו. עיבוד המשחק עצמו יתרחש על שרתי ענן מרוחקים, כאשר על המסך תוצג למעשה הזרמת וידאו של המשחק, זאת ללא השהיה – כל עוד המשתמש מחובר לאינטרנט במהירות של 10 מגה. לדברי יורוקום, הפיתוח אמור להיות מושלם בקרוב.

מחירי המסכים השונים שהוצגו נעים בין 2,390 ¤ ל-18,000 ¤. פלזמות ה-Full HD של החברה מתחילות במחיר של 4,990 ¤, סדרות ה-LED מתחילות ב-3,290 ¤ ומסכי ה-LCD מתחילים ב-2,390 ¤. המסכים החדשים נמכרים עם חמש שנות אחריות ועם אפשרות להחזרתם תוך שבועיים מיום הקניה, זאת, לדברי מנכ"ל יורוקום, מכיוון שהחברה מאמינה באיכותו של המותג ואינה נדרשת להתעסקות פוסט-מכירה רבה.

גילוי נאות: חברת יורוקום וחברת וואלה נמצאות בבעלות משותפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully