וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט תתחרה בגוגל TV

גיא גרימלנד

9.6.2011 / 13:28

מיקרוסופט הכריזה על שת"פ עם נטפליקס ו-Hulu, במטרה להפוך את ה-X-Box למרכז מדיה ביתי

מיקרוסופט תשתף פעולה עם שירות השכרת הסרטים המקוון נטפליקס ואתר תוכני הווידאו Hulu ותהדק את השילוב בין קונסולת ה-X-box שלה לבקר התנועה קינקט, שפותח בשיתוף עם פריים-סנס הישראלית - כך הודיעה החברה בתערוכת משחקי הווידיאו E3 שמתקיימת השבוע בלאס וגאס. שיתופי הפעולה החדשים אמורים לחזק את מעמד הקונסולה של מיקרוסופט כמרכז מדיה ביתי.

בין היתר יוכלו המשתמשים ב-X-box להתחבר לשירותים של נטפליקס ו-Hulu, לצפות בסרטונים ביוטיוב ולבצע חיפוש במנוע החיפוש של מיקרוסופט, בינג. באמצעות השירותים החדשים מקווה מיקרוסופט להפוך את שירות Live (שירות שמאפשר לשחקני ה- X-boxלהתחבר לאינטרנט ולשחק מול שחקנים אחרים) שלה למרכז בידורי, שיתחרה בשירות הטלוויזיה של גוגל. במיקרוסופט מתכננים להתבסס על ענן מחשוב, כך שמשתמשים רשומים יוכלו לשחק בקונסולות שונות תחת שם המשתמש שלהם.

מיקרוסופט חשפה בתערוכה שורת משחקים חדשים שמתאימים לקינקט, בהם משחק המבוססת על סדרת הסרטים "מלחמת הכוכבים", שבו השחקן יכול להפעיל חרב אור באמצעות תנועת ידיו. כמו כן, הציגה מיקרוסופט יכולות חדשות של הקונסולה שלה, כמו זיהוי קולי שמאפשר לשחקן להפעיל את המשחק באמצעות קולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully