וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האויב מאזין גם בפייסבוק

15.6.2011 / 13:17

את שורת הסטטוס שאתם כותבים יכול לקרוא גם האויב. כך מנסה להבהיר קמפיין חדש של משרד ההגנה הבריטי

"האויב מאזין". זהו המסר שמנסה להעביר משרד ההגנה הבריטי לאזרחיו וחייליו בשני תשדירים שהעלה לאתר יוטיוב. תשדירים אלו מנסים להמחיש את הסכנות שבשיתוף מידע במדיה החברתית. "לא רק החברים והמשפחה קוראים את עדכוני הסטטוס שלכם", הם מזהירים.

בסרטון אחד מוצגת אם המעדכנת בפייסבוק על ביקור חשוב שעומד להתקיים בבסיס באפגניסטן בו משרת בנה החייל. כדי להסביר את הסכנה בעדכון מסוג זה מוצגת לאחר מכן אותה אם כאשר היא שותה תה יחד עם מחבל רעול פנים. בסרטון השני מוצגת חיילת בחופשה, המעדכנת על מיקומה תכופות בשירותים חברתיים שונים. גם היא זוכה לביקור של לוחם , שחולק איתה את רחבת הריקודים במועדון. "האם אלו רק חברייך יודעים היכן עשית פעולת צ'ק אין"?", שואל התשדיר.

משרד ההגנה הבריטי מנסה בתשדירים אלו ובקמפיין שפתח בנושא להסביר שישנם גורמים שליליים השואבים מידע משורות סטטוס במדיה החברתית למטרותיהם המפוקפקות – בין אם אלו פושעים המעוניינים, למשל, לגנוב זהות, או גורמי מודיעין של צבאות אויב. "אמנם אין זה סביר שתיפול קורבן לכך, אך עליך להיות מודע לסיכונים", נכתב באתר הקמפיין. "אתה צריך להיות זהיר במיוחד אם זיהית את עצמך ברשת כחייל או עובד משרד ההגנה. לאסוף מידע ממקורות שונים כדי לבנות תמונה של האדם זה דבר פשוט". האתר אף מעודד את האזרחים לבדוק מהן הגדרות הפרטיות שלהם ברשתות החברתיות ולוודא שהן תואמות את רמת החשיפה בה הם מעוניינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully