וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברות מסוכנת בפייסבוק

15.6.2011 / 17:01

בקשת חברות בפייסבוק עלולה להוביל למאסר. כך למדה על בשרה מושבעת בריטית שיצרה קשר ברשת עם נאשמת

מושבעת בבית משפט בריטי יצרה קשר בפייסבוק עם הנאשמת במשפט, ואולי תשלם על כך במאסר. ג'ונה פרייל, בת ה-40, הודתה כי במהלך המשפט יצרה קשר בפייסבוק עם נאשמת בעבירות סמים שאת דינה הייתה אמורה לחרוץ, מכיוון שחשה אליה אמפטיה ומצאה קווים מקבילים בין סיפור החיים של שתיהן. כעת היא עומדת בפני אפשרות של קבלת עד שנתיים מאסר על הפרת אמונים זו.

ג'יימי סוורט, הנאשמת (שזוכתה במשפט), הכחישה בתחילה את הטענות לתקשורת עם המושבעת, אך הוכח כי היא אכן אישרה את בקשת החברות בפייסבוק של פרייל במהלך המשפט, וזאת בידיעה כי מדובר במושבעת במשפטה. לאחר הוכחה זו הודתה סוורט שנהגה כך, ואף שהתכתבה עם פרייל בפייסבוק וביקשה ממני פרטים בנוגע לדיוני המושבעים. כעת היא למעשה שוב עומדת לדין, הפעם בעילה של ביזיון בית המשפט. מדובר בפעם הראשונה בה משתמשת התביעה הבריטית ביצירת קשר אינטרנטי כעילה לביזיון. שופט במנצ'סטר צפוי לתת את החלטתו בימים הקרובים.

החלטה נוספת לה יידרש השופט היא האם לפסול את המשפט המקורי, בהתאם לדרישתו של נאשם אחר, שהורשע בו - בניגוד לסוורט. נאשם זה טוען ש'תקרית הפייסבוק' המדוברת מעידה על התנהגות לא תקינה של חבר המושבעים – שאמורה לפסול את ההחלטה שהתקבלה על ידו.

אתם נזהרים בבקשות החברות שלכם? ספרו לנו בפייסבוק שלנו ולא נתבע אתכם

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully