וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופל אתר ה-CIA

16.6.2011 / 11:54

קבוצת ההאקרים LulzSec הפילה את אתר סוכנות הביון האמריקאית. ככל הנראה לא נגנב מידע מהאתר

אתר ה-CIA, סוכנות הביון האמריקאית, הושבת למשך מספר שעות הלילה (ה') עקב מתקפת האקרים. את האחריות לפעולה לקחה קבוצת LulzSec, שהפילה לאחרונה מספר אתרים גדולים. LulzSec היא קבוצה שהתפצלה מארגון "אנונימוס", הנוקט באקטיביזם אינטרנטי שמתבטא, בין השאר, בפעולות נגד גופים שלדרכם הוא מתנגד.

LulzSec היא תת-קבוצה שעד כה לא הפגינה שום אידיאולוגיה - נראה כאילו הם פורצים לאתרים "בשביל הצחוקים". לקבוצה יש יותר מ-158 אלף עוקבים בטוויטר, והיא אף מבקשת שם מעוקביה עצות לאלו אתרים עוד לפרוץ.

בשבועות האחרונים טענה החבורה כי הפילה את אתר הסנאט האמריקאי, פרצה למאגרי המידע של חטיבת הסרטים בסוני והשתילה ידיעה מפוברקת באתר של הטלוויזיה החינוכית האמריקאית. בפריצה לאתר הסנאט פרסמה LulzSec את שמות המשתמש והסיסמאות של מנהלי הרשת האחראים לאתר. בסוני נחשפה למיליון שמות משתמש וסיסמאות (ופרסמה כ-30,000 מהן). כאשר שידרה רשת PBS האמריקאית סרט תיעודי על ארגון וויקיליקס, פרצה LulzSec לאתר שלה והשתילה בו מאמר הטוען כי הראפר המנוח טופאק שקור למעשה חי בניו זילנד. זאת כנקמה על חוסר האיזון של הסרט, לדברי הקבוצה. את אתר ה-CIA היא הפילה על ידי מתקפת בקשות לשרת, שהעמיסו עליו והכריעו אותו לבסוף. ככל הנראה האתר לא נפרץ ולא הוצא ממנו מידע. מה-CIA נמסר כי הנושא נמצא בבדיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully