וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפר הודי דוט קום

19.6.2011 / 12:31

כפר הודי שינה את שמו ל-Snapdeal.com כאות הוקרה לאתר שמימן התקנת תשתית מי שתיה בתוכו

כפר בצפון הודו מצא דרך מעניינת להודות לאתר אינטרנט מקומי שעזר לו: הוא החליף את שמו לשם של אותו אתר, זאת כהוקרה על כך שאנשיו מימנו יצירת תשתית למי שתיה עבור הכפר.

Snapdeal.com הוא אתר קופונים הודי בסגנון "גרופון", המוביל בתחומו בהודו. קונל באל, מייסדו בן ה-28, היה מעוניין לעשות מעשה טוב בשם החברה. במהלך התייעצות עם עמיתיו גילה לו אחד מהם שבכפר הולדתו שיב נגר לא קיימת תשתית לאספקת מים, וכי התושבים נאלצים ללכת בכל פעם שלושה קילומטרים כדי להגיע למקור של מים נקיים. באל בירר וגילה שהשקעה של 5,000 דולר תאפשר התקנה של 15 משאבות מים במקום. הוא מימן התקנה זאת, וחסך לתושבים את ההליכות המייגעות.

2,000 תושבי המקום היו כה אסירי תודה על המחווה שהחליטו, כאמור, לשנות את שם המקום לשמו של האתר. לכן מעכשיו הם תושבים של הכפר Snpdeal.com Nagar.

"היו כאלו ששאלו אותנו אם מדובר בגימיק שיווקי", כתב מנכ"ל Snapdeal בבלוג החברה. "כל מה שאנחנו יכולים להגיד זה שהזמן יוכיח את מחויבותנו לפרויקט הזה ולעוד דברים שנעשה בעתיד. לא צריך להיות מולטי-מיליארדר כדי לשנות את החברה שסביבך. הפרויקט הזה לא עסק בכוחו של הכסף אלא בכוונה ובמאמצים של הצוות שלנו לתת לחלום הזה חיים".

  • עוד באותו נושא:
  • snapdeal.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully