וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Air Guitar על אמת

20.6.2011 / 10:17

מרגישים מגוחכים בכל פעם שהמוזיקה סוחפת אתכם לנגן באוויר? בעזרת מפרט חדש כל פריטה דמיונית תהפוך לאמיתית

כל חובב מוזיקה אמיתי מכיר את התחושה הזאת, ששיר כל כך משלהב אותך, שאתה מרגיש צורך לנגן אותו במקביל עם האמן, גם אתה כלל לא מוזיקאי ולא יודע לנגן. אז במקום זה – אתה עושה כאילו, את מה שקרוי Air Guitar – פריטה על גיטרה דמיונית בעליל, שדי מציגה אותך כטמבל.

אבל זה לא חייב להיות כך. שני מפתחים, קולין קרפינגר ורונלד מנק, מציעים לציבור להשקיע בהמצאתם במסגרת האתר kickstarter, המחבר בין יזמים ומיקרו-משקיעים שמוכנים לשים סכום כסף קטן כדי לאפשר את סיום פיתוחה של המצאה כלשהי/פרויקט כלשהו (דייויד ברוזה, למשל, מימן כך את הקלטות אלבומו האחרון).

מה הטריק פה? קרפינגר ומנק מציעים מפרט גיטרה שמתחבר למכשיר האייפון/אייפוד טאץ'. לאחר שמפעילים את האפליקציה שבאה עם המוצר – כל פריטת גיטרה דמיונית באוויר בעזרת המפרט (הלא דמיוני) – מתרגמת לצליל, ממש כאילו באמת יש שם מיתרים. זאת בזכות חיישן תנועה שיודע לעשות את התרגום הדרוש והאפליקציה שיודעת לדבר איתו. קוראים לזה Air Guitar Move וכדי שהמוצר הזה יצא לשוק צריכים מפתחיו 25,000 דולר. לכן הם מבקשים השקעה של 39 דולר מאדם (אם כי אפשר גם פחות). את שאר הפרטים אפשר לקרוא בעמוד הפרויקט, שם גם ניתן לצפות בקטע הדגמה. ואם תשימו על זה גם כמה גרושים, אולי מתישהו גם נוכל לכתוב את תאריך יציאת המוצר לשוק ואת מחירו.

  • עוד באותו נושא:
  • Air Guitar Move

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully