וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבל החן, וירוס היופי

20.6.2011 / 17:29

וירוס שהוחדר לתוכנת אתר ההיכרויות BeautifulPeople.com אפשר למכוערים להירשם למקום אליו מתקבלים רק היפים

אתר ההיכרויות beautifulpeople.com נועד אך ורק לטובי המראה שבינינו. הוא מפעיל מערכת סינון בה מצביעים אלו שהתקבלו כבר לאתר על תמונותיהם של אלו המנסים להתקבל אליו. מי שלא זכה בציון גבוה מספיק - לא נכנס למאגר. בחודש שעבר, לעומת זאת, היו כאלו שהתפלאו למצוא באתר ההיכרויות גם פרצופים פחות אסתטיים מהרגיל. הסיבה: וירוס שחדר למערכת תקף את תוכנת הסינון של האתר ואיפשר את כניסתם של 30,000 חברים חדשים, שלא כולם עומדים בסטנדרטים הגבוהים של האתר. לא במקרה זכה הווירוס לכינוי "שרק". עלות הנזק למפעילים היא כמאה אלף דולר, והם חושדים כי מקור הווירוס הוא בעובד לשעבר של האתר המנסה לנקום במעבידיו.

"התחלנו לחשוד כאשר עשרות אלפי חברים חדשים התקבלו בתקופה של חודש וחצי. רבים מהם לא ממש נראו כמו ציור שמן. אנו חייבים לדבוק בעקרונות הבסיס שלנו ולקבל רק אנשים יפים. עבור זה שילמו החברים באתר. אנחנו לא יכולים פשוט לטאטא 30,000 מכוערים מתחת לשטיח", הצהיר גרג הודג', מנהל beautifulpeople.com, בו חברים 700,000 איש מ-190 מדינות. הוא אף התנצל פומבית בפני "אותם אנשים שהתקבלו בטעות והאמינו לזמן מה שהם יפים". אלו קיבלו הודעת אי-מייל מנוסחת בזהירות בה הוסבר להם על פשר הטעות. הם גם קיבלו החזר על דמי המנוי אותם החלו לשלם לאחר קבלתם לאתר.

אין זו הפעם הראשונה בה מפעיל האתר את המסננת האכזרית שלו. בתחילת השנה ביטל beautifulpeople.com את חברותם של כ-5,000 איש מכיוון שעלו במשקל במהלך החגים, דבר שהשפיע לרעה על מראם החיצוני. החודש הכעיס האתר את הגברים האירים, לאחר שקבע הם המכוערים בעולם – רק 9% מהמועמדים מאירלנד עוברים את סינון הגולשים באתר. גם נשות אירלנד כנראה אינן מרשימות במיוחד – רק 20% מהן מתקבלות, בניגוד ללא פחות מ-70% מקרב המועמדות השבדיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully