וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

GTA V: כבר בשנה הבאה?

דיווח חדש גורס כי משחק חדש בסדרת Grand Theft Auto הפופולרית עשוי להגיע למדפים כבר בשנה הבאה

GTA V: בקרוב אצלכם? באתר המשחקים גיימספוט טוענים שכן, וחושפים שמקורות המקורבים לפיתוח המשחק צופים שהוא יגיע כבר בשנה הבאה. ההמשך ל-GTA IV עדיין לא הוכרז בכלל, אבל עדויות לפיתוחו - מאזכורים בקורות חיים של אנשים ועד לרישום של דומיינים חשודים על ידי חברת ההפצה של המשחק, Take 2 - החלו להופיע ברשת בחודשים האחרונים.

למרות השמועות, אנחנו עדיין לא יודעים אף פרט קונקרטי על המשחק. אין לנו מושג באיזו עיר עלילתו תתרחש - זאת לאחר שבמשחקים הקודמים ראינו גרסאות פרודיות לערים כמו ניו יורק ולוס אנג'לס - באיזו תקופה והאם הוא יחזיר חלק מהדמויות של המשחקים הקודמים בסדרה.

אם המשחק באמת מגיע ב-2012, פרטים ראשונים אודותיו עשויים להיחשף בתערוכת Gamescom שתיערך בגרמניה בעוד כחודשיים, או בתערוכת טוקיו שתתקיים בספטמבר.

סדרת משחקי GTA החלה את דרכה ב-1997 במחשב האישי ופלייסטיישן. הפרסום הגדול שלה הגיע עם השקת GTA III ב-2001, זאת כיוון שהיה אחד המשחקים הראשונים שהציג עולם תלת מימדי עצום שנתן לשחקן חופש פעולה נרחב. כיום נחשבת GTA לאחת מסדרות המשחקים הפופולריות ביותר בתעשיה. המשחק הרביעי בסדרה, שהושק ב-2008, נמכר בכ-20 מיליוני עותקים.

בו בזמן, מדובר באחד הזיכיונות הכי מושכי אש של תעשיית המשחקים. הסיבה לכך היא שהחופש שניתן לשחקן, יחד עם ארסנל נרחב של כלי נשק וכלי רכב, ממלא את משחקי הסדרה בסצינות אלימות, כשניתן לפגוע גם באנשים חפים מפשע. אנשים המסנגרים על המשחק מזכירים, עם זאת, שהמשחק לא מעודד אלימות כנגד חפים מפשע, ודווקא מציג את ההשלכות שלה - פגיעה באזרחים מובילה לתשומת לב מהמשטרה, שמתחילה לרדוף אחר גיבור המשחק.

  • עוד באותו נושא:
  • gta

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully