וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האייפון 5 יצא בספטמבר?

22.6.2011 / 12:03

מקורבים לאפל טוענים שהדור הבא של האייפון יכיל מעבד חזק ומצלמה משופרת. במקביל תוציא החברה דגם זול יותר

סוכנות הידיעות בלומברג מדווחת כי הדור הבא של האייפון עשוי להיות מושק בספטמבר הקרוב. לטענת האתר, אפל תציג אייפון הדומה מבחינה חיצונית לזה הנוכחי, אך בעל מעבד חזק יותר ומצלמה טובה יותר. האייפון החמישי יתבסס על מעבד ה-A5, בו משתמשת אפל באייפד 2, וכן חיישן 8 מגה-פיקסל (בניגוד למצלמת ה-5 מגה-פיקסל של הדגם הנוכחי). מאידך, הבלוג BGR מדווח כי אפל עשוייה לערוך אירוע בו תציג את האייפון החמישי כבר בהתחלה או אמצע של חודש אוגוסט, עם תאריך השקה בסוף אוגוסט.

טענה נוספת שהועלתה על ידי המקורות של בלומברג היא שאפל עובדת על דגם אייפון זול יותר, המיועד למדינות מתפתחות בהן רוב התושבים אינם יכולים להרשות לעצמם קניה של מכשיר טלפון יקר. עוד נטען כי אפל בוחנת אייפד חדש עם רזולוציה גבוהה יותר – שמועה שהחלה כבר לפני מספר חודשים.

האייפון החדש יושק עם מערכת ההפעלה iOS 5 אותה הציגה אפל לפני כשבועיים. הטענה היא שאפל החליטה לתאם את יציאת האייפון החדש עם יציאתה לשוק של iOS 5. החברה מרגישה את הלחץ התחרותי של האנדרואיד מבית גוגל שממשיכה לצבור תאוצה והופכת למערכת ההפעלה הפופולרית ביותר לסמארטפונים. באפל סירבו להגיב על השמועות.

הדור החמישי של ה-iPhone שובר את המסורת בה החלה אפל ב-2007, עת שחררה את הדגם הראשון של הטלפון בתחילת הקיץ. גם שלושת הדגמים הבאים הושקו בסוף חודש יוני, וטרם נחשפה הסיבה לכך שאפל שברה את מעגל ההשקות השנתי שלה.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון 5

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully