וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשרד של מיקרוסופט בעננים

מיקרוסופט השיקה את Office 365 - גרסת הענן של אופיס. בינתיים מתמקדת מיקרוסופט בבתי עסק וארגונים

מיקרוסופט משיקה את Office 365 – גרסת הענן של חבילת התוכנות המשרדיות שלה – ברחבי העולם. החבילה זמינה כעת ב-21 שפות (עברית כאן ברמת ממשק הצרכן, אבל לא עבור מנהלי המערכות), בארבעים מדינות (ישראל כן נכללת ברשימה הזו). חייבים לציין גם כי בניגוד למתחרותיה, מיקרוסופט פונה עם הפתרון הזה רק לעסקים, וכלל לא לאנשים פרטיים. עם זאת, אמר מנכ"ל החברה סטיב באלמר כי מבחינת מיקרוסופט זה יכול להיות גם עסק של אדם אחד.

החברה מתארת את Office 365 כ"כלי שיתוף הפעולה והפרודוקטיביות המוכרים של מיקרוסופט אופיס, שנשלחים אליכם דרך הענן. כולם יכולים לעבוד יחד בקלות עם גישה למייל, שיחות ועידה, מסמכים ויומנים מכל מקום". התוכנות שכלולות בחבילה הן תוכנות האופיס הרגילות – Word, Powerpoint, Outlook, כמו גם תוכנות השרת הארגוניות של מיקרוסופט: Sharepoint Online, Exchange Online ו-Lync Online.

מיקרוסופט תספק את כל התמיכה בצד השרת, והשירות החדש יהיה במודל של מנוי חודשי, כשמחירי המנויים בארה"ב יעמדו על 2-27 דולרים לאדם לחודש, בהתאם לחבילה. שתי הנקודות האלה אמורות להפוך את המוצר לכדאי עבור בתי עסק – אלה לא יצטרכו יותר להתעסק בשרתים ותמיכה, ויכולים לקבוע את מספר רשיונות התוכנה בצורה דינמית, על פי מספר העובדים בחברה.

מיקרוסופט איננה ענקית הטכנולוגיה היחידה שמציעה חבילת תוכנות משרדיות בענן. גוגל – מתחרתה הגדולה בשירותי רשת, השיקה את חבילת ה-Docs שלה כבר לפני כחמש שנים, כשבשנים אלה החבילה התרחבה וכוללת כיום מקבילות לרבות מתוכנות אופיס. עם זאת, הדגש של גוגל ב-Docs מעולם לא היה ארגוני, וגם כיום השירותים של מיקרוסופט שכיחים הרבה יותר בסביבה עסקית. נזכיר כי זו בדיוק הסביבה אליה פונה כעת מיקרוסופט עם Office 365.

מיקרוסופט עצמה פנתה לצכרנים עם חבילת Office Live Web Apps - חלק משירותי הלייב החינמיים, שנותן אפשרות ליצור ולערוך קבצי אופיס ברשת, אך ללא הכלים המתקדמים שמספקת גרסת המחשב של החבילה.

דני ימין, מנכ"ל מיקרוסופט ישראל, אמר לקראת ההשקה כי "ישראל שותפה היום למהלך העולמי של מיקרוסופט שמהווה פרק חדש באסטרטגיית הענן של החברה. לפני כ 25 שנה החלו עסקים קטנים ובינוניים לאמץ את המחשב האישי וליהנות מהיתרונות העצומים שהוא מציע, היום אנו מציגים את המהפכה החדשה Office 365 שתשפיע באופן לא פחות דרמטי על עסקים ותפתח בפניהם עולם חדש של אפשרויות מלווים בחיסכון כספי ניכר. כ-250,000 עסקים קטנים-בינוניים בישראל ייהנו משירות, שמסופק על ידי מיקרוסופט באופן קל, גמיש וידידותי ויוותרו על הצורך בקניית חומרה יקרה, שדרוגים, טיפול בתקלות, שטח איחסון חדרי מחשב, הגנה מווירוסים ועוד"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully