וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

orange רוצה לשרת אתכם טוב יותר

orange השיקה מנגנון שירות חדש לבעלי סמארטפונים וטאבלטים. בתוכנית: תמיכה גם דרך פייסבוק ויוטיוב

orange משיקה מערך תמיכה חדש בבעלי סמארטפונים, גם אם הם מנויים לחברות אחרות. פרטנר, בעלת המותג orange, השיקה היום (ד') את Smarty, שלדבריה הינה "פלטפורמה של ידע לאיכות חיים דיגיטאלית בסמארטפונים ובטאבלטים".

מדובר, בעצם, במספר כלים שמרוכזים יחד על מנת ליצור מקום אחד בו יכולים המשתמשים לקבל תשובות על שאלות הקשורות לטלפון החכם שלהם, ולהעשיר את חווית השימוש באמצעות המלצות על שימושים ותכנים חדשים. ב-orange קוראים לכלים שלהם "עולמות", ואלה כוללים: פורומים, בלוגים, מערך שאלות ותשובות דינאמי, עמוד פייסבוק, ערוץ יוטיוב עם סרטוני הדרכה, מייל תקופתי, מנגנון דמוי-ויקיפדיה בנושא סמארטפונים לו קוראים בפרטנר SmartyPedia ומערך הדרכות קבוצתיות במרכזי השירות של החברה.


בנוסף, הקימה החברה "קהילת מומחים" שתפקח על כל הפעילויות, ותתן מענה לשאלות המשתמשים. בין השאר, הם יגיבו לשאלות משתמשים בפייסבוק וידריכו בהדרכות הקבוצתיות.

מסתכלים על העתיד. בעתיד: רשת טובה יותר, שירות טוב יותר

באירוע ההשקה של השירות, חשף מנכ"ל פרטנר יעקב גלברד, כי החברה אף מקדמת את פריסת רשת דור 4 – LTE, שתספק קצבי גלישה גבוהים הרבה יותר מזו הנוכחית. לדבריו, הרשת תגיע לשלב מוכנות ראשונית ברבעון הראשון של 2012, כשבתחילת הדרך תיפרס באזורי ביקוש, ולאחר מכן תגיע גם לפריפריה.

גלברד אף אמר באירוע כי הוא מודע לכך שרמת השירות בחברה רחוקה "מהסטנדרט אותו orange הציבה לעצמה". לדבריו, בחברה עמלים כעת להכשיר תומכים נוספים, אך הוא הפנה חלק מהאחריות גם כלפי הצרכן והרגולטור. לדבריו, מאז רפורמות הסלולר האחרונות נכנסו לתוקף, יש עומס על המוקדים כיוון שהצרכנים מבקשים לשפר עמדותיהם ולהשיג מחירים נמוכים יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • orange

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully