וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייספייס נמכרת במבצע

News Corp. מכרה את מייספייס - לשעבר הרשת החברתית הגדולה בעולם - ב-35 מיליוני דולרים בלבד

מייספייס נמכרת בחלקיק משווי השיא שלה. בלוג הטכנולוגיה AllThingsD חשף הערב (ד') כי חברת Specific Media הסכימה לקנות את הרשת החברתית מחברת החדשות News Corp. ב-35 מיליוני דולרים. נזכיר כי News Corp. קנתה את מייספייס לפני שש שנים ב-580 מיליוני דולרים.

הבעלים החדשים של מי שנחשבה פעם למתחרה הגדולה של פייסבוק היא חברת פרסום ברשת, שרוצה את מייספייס בגלל המידע שיש לרשת החברתית על גולשיה – מידע שיאפשר לפלח אותם טוב יותר לצרכי פרסום. על פי הפרופיל אותו הרכיב הוול סטריט ג'ורנל, ב-Specific גם מעוניינים להפוך מחברה שמוכרת שטחי פרסום באתרים אחרים לחברה שיש לה שטחי פרסום משלה. למרות היחס אל מייספייס כאל מיזם כושל בשנים האחרונות, עדיין יש לה כ-60 מיליוני משתמשים ברחבי העולם, שהופכים את שטחי הפרסום שלה לאטרקטיביים גם בשלב זה.

כתוצאה מחילופי ההנהלה, יפרוש מנכ"ל מייספייס הנוכחי, מייק ג'ונס מתפקידו בעוד כחודשיים. בנוסף, כמחצית מ-400 עובדי החברה צפויים לקבל מכתבי פיטורין בזמן הקרוב. מנכ"ל Specific Meida, טים וונדרהוק, ינהל לאחר פרישת ג'ונס גם את מייספייס.

ואז הגיעה פייסבוק

מייספייס הוקמה ב-2003, וב-2006 הפכה לרשת החברתית הפופולרית בארה"ב. הרשת אפשרה לכל גולש לעצב את כרטיס המשתמש שלו, והפכה לחביבתם של מוזיקאים כיוון שהציעה מנגנונים מתקדמים להשמעת מוזיקה דרך הרשת וכלים לניהול עמודי מעריצים.

מייספייס נשארה בפסגה עד תחילת 2008, אז החלה פייסבוק – המתחרה הגדולה שלה, לעקוף אותה. במהלך 2009 ו-2010 ניסו בחברה לעצב את הרשת מחדש, תוך הוספת אפשרויות חדשות ושינוי הממשק, אך הפופולריות שלה המשיכה לצנוח. גם אינטגרציה עם Facebook Connect, שאפשרה לגשת למייספייס באמצעות זהות פייסבוק, והתמקדות במוזיקאים, לא עזרה לה למצב עצמה כאתר שכבר איננו מתחרה מיושן של פייסבוק אלא מוצר חדש.

  • עוד באותו נושא:
  • מייספייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully