וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Call of Duty יוצא אל העולם

הסדרה הפופולרית Call of Duty תגיע לעולם האמיתי באמצעות אירוע ענק שיתקיים בתחילת ספטמבר בלוס אנג'לס

Call of Duty יוצא אל העולם האמיתי. יש לכם 150 דולרים ודרך להגיע ללוס אנג'לס בתחילת ספטמבר? אולי תוכלו להשתתף בכנס הראשון של Call of Duty, אותו מארגנת מפיצת המשחק ב-2-3 בספטמבר. לא מדובר בכנס אקדמי (אפילו שכן יהיו בו הרצאות), כי אם בכנס אתגרי עם מסלולי מכשולים ופיינטבול, כמו גם באחד המקומות הראשונים בהם ניתן יהיה לשחק ב-Modern Warfare 3. כמו כן, תהיה למשתתפים הזדמנות לזכות במיליון דולרים בתחרות של Call of Duty: Black Ops. נכון לעכשיו, הוצעו למכירה 6,000 כרטיסים, כשמגבלת הגיל עומדת על 18+.

חוץ מטורניר Black Ops, יהיו באירוע לא מעט אירועים. מפת המשחק Scrapyard, למשל, תשוחזר בשטח האירוע ותהיה זירת פיינטבול; גם המפה The Pit תשוחזר, ותהווה מסלול מכשולים. בנוסף, יציג צבא ארה"ב באירוע את ארסנל כלי הנשק בהם משתמשים ב-Call of Duty.אם לא תוכלו להגיע לכנס, ניתן יהיה לראות אותו בלייב דרך דרך אקס-בוקס לייב ויוטיוב.

Call of Duty היא אחת מסדרות המשחקים הפופולריות בעולם, ששני המשחקים האחרונים בה גרפו יותר ממיליארד דולרים כל אחד. בשנים האחרונות, משיקה חברת Activision Blizzard, מפיצת המשחק, כותר CoD אחד בכל שנה, כשהיא משתמשת בשני אולפני פיתוח שונים. השנה צפויה לה תחרות מצד היריבה הגדולה, Battlefield, זאת כיוון ש-Battlefield 3 צפוי להגיע לשוק ב-25 באוקטובר, ו-Call of Duty: Modern Warfare 3 ב-8 בנובמבר.

  • עוד באותו נושא:
  • call of duty

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully