וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מיליוני משתמשים בגוגל פלוס"

10.7.2011 / 12:50

יו"ר גוגל אריק שמידט מרוצה ממספר המשתמשים של הרשת החברתית החדשה ומגלה שרבים מנסים להיכנס ללא הצלחה

"אני לא יודע כמה משתמשים יש לגוגל פלוס, אך הם רבים. מדובר במיליונים", כך הצהיר אריק שמידט, יושב ראש גוגל (ולשעבר מנכ"לה). "השירות פעיל רק שבוע, ויש מספר עצום של אנשים שמתוסכלים מכך שאינם מצליחים להשיג הזמנה אליו. מספר האנשים שקיבלו הזמנות אותם לא יכלו לממש בשל הביקוש הגבוה הוא הבעיה הגדולה ביותר איתה גוגל פלוס מתמודד כרגע. נטפל בכך בקרוב", אמר.

שמידט דיבר באירוע עיתונאים ביום חמישי והתייחס למספר נושאים הקשורים בגוגל, ביניהם הרשת החברתית החדשה. "המעגלים (Circles) בגוגל פלוס מתאימים במיוחד לרשימת אנשי הקשר בטלפונים שלכם. יש לנו תפיסת פרטיות שונה. ניסינו לבנות מערכת שיכולה להתאים למערכות היחסים השונות לאורך זמן. המשתמש צריך זהות. הבעיה באינטרנט אינו חוסר בפייסבוק, אלא חוסר בזהות".

שמידט אף הבטיח כי גוגל פלוס ישולב עם רבים ממוצריה האחרים של גוגל ושחשבונות עסקיים ופרסומות יגיעו גם הם. יושב הראש לא התייחס לסוגיה בעייתית בשירות – החוסר במערכת זיהוי שיכולה להבדיל בין חשבון אותנטי לחשבון של מתחזה. כבר כיום ניתן למצוא בגוגל פלוס שורה ארוכה של סלבריטיז, כאשר לא ברור אילו מהחשבונות הם אותנטיים ואילו נפתחו על ידי מעריץ או מתחזה. בין השאר קיימים עמודים של ג'אסטין טימברלייק, ליידי גאגא, אנג'לינה ג'ולי ושרה פיילין, שהם ככל הנראה מפוברקים. השחקנית אליסה מילאנו, לפחות, אישרה שעמוד הגוגל פלוס בשמה הוא אכן שלה, וכך גם מנכ"ל פייסבוק מארק צוקרברג. גוגל עדיין לא מסרה מה היא מתכוונת לעשות בנידון . גם בפייסבוק אין בקרה אמיתית על פתיחת חשבונות בשמם של מפורסמים והרשת החברתית מלאה בחשבונות מפוברקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully