וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההאקר ניסה להפליל את שכניו דרך פריצה לוויי-פיי שלהם

13.7.2011 / 16:42

פדופיל מופרע ניסה להתנקם בשכניו על ידי פריצה לוויי-פיי שלהם ושליחת איומים וחומר פורנוגרפי דרכו, כדי להפלילם

ניסה להשתיל חומר מפליל במחשב של שכנו – והושלך לכלא. על ברי ארדולף, אמריקאי בן 46, נגזרו 18 שנות מאסר לאחר שנתפס כאשר התחבר לאינטרנט האלחוטי של שכנו, העתיק למחשבו תכנים פדופיליים ושלח בשמו תוכן פורנוגרפי והודעות אי-מייל מאיימות לסגן נשיא ארצות הברית.

הסיפור החל באוגוסט 2008, אז עברו בני זוג קוסטולניק לשכונה במיניאפוליס. זמן קצר לאחר מכן הם נחרדו לגלות ששכנם הרים את ילדם בן ה-4 ונישק אותו על פיו. השניים דיווחו על התקרית למשטרה, מה שגרם לארדולף לרצות לנקום בהם. הוא פרץ אל האינטרנט האלחוטי של המשפחה, ובעזרת כתובת אי-מייל מפוברקת שלח תכנים פורנוגרפיים-פדופיליים לעמיתיו לעבודה של מאט קוסטולניק, ואפילו לבוס שלו. לאחר מכן שלח דרך אותה הכתובת איומים לסגן נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן. "בעלי ואני נאלצנו להסביר בשלב מוקדם מדי לבננו הקטן שיש אנשים רעים בעולם", אמרה בת'ני קוסטולניק. "עד שהוא נעצר, לא עבר יום בו לא חששתי מעוד התקפה".

בפסק הדין כתב השופט כי "ברי ארדולף המחיש כי הוא אדם מסוכן. כאשר כעס על שכניו הוא הוציא את זעמו במסע ביזארי ומחושב של טרור נגדם". ארדולף אמנם הסכים להסכם טיעון שהיה מכניס אותו לכלא לתקופה של בין שנתיים לחמש שנים, אך בסופו של דבר התחרט, טעות שעלתה לו במאסר ארוך מאוד של 18 שנה.

עוד בנושא:

- בריטניה: החשוד בפריצה לאתרי ממשלה אובחן כאוטיסט

  • עוד באותו נושא:
  • האקרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully