וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ישראל בפרו אבולושן - בסוף החודש

אליפות ישראל בפרו אבולושן 2011 תתקיים בסוף יולי בתל אביב. המנצח יזכה לטוס לאליפות אירופה, מקום שני יקבל זוג כרטיסים למשחק בליגת האלופות

אליפות ישראל בפרו אבולושן – בעוד כשבועיים. חברת ישפאר, נציגת Konami בישראל, יחד עם אתר Playzone, הכריזו כי ב-31 ביולי ו-1 באוגוסט ייערכו בתל אביב מוקדמות לאליפות אירופה ב-PES2011. השנה תתקיים התחרות על קונסולות פלייסטיישן 3 שלבד. המנצח בתחרות יקבל חבילת טיסה ואירוח באליפות אירופה, שתתקיים באמצע חודש אוגוסט בגרמניה.

מי שיגיע למקום השני יזכה בקונסולת PSP הניידת, בעותק של PES 2012 כשזה יגיע לארץ ולזוכ כרטיסי כניסה לאחד ממשחקי ליגת האלופות. המקום השלישי יזכה בכרטיס אחד למשחק ליגת האלופות, ובאביזר Move לפלייסטיישן 3. בנוסף, מבטיחים בישפאר לחלק פרסים ייחודיים למתמודדים נוספים.

ההרשמה לאירוע מתבצעת אך ורק דרך האתר, ומוגבלת לבני 16 ומעלה. נציין גם כי התחרות איננה חינמית, ומחירה 69 ש"ח, או 89 ש"ח בהרשמה במקום (ההרשמה במקום היא רק על בסיס מקום פנוי).

Pro Evolution Soccer היא אחת משתי סדרות משחקי הכדורגל המצליחות בעולם. הסדרה, שהחלה את חייה לפני כעשור, ב-2001, כוללת כיום זיכיון של ליגת האלופות ושל מספר ליגות אחרות באירופה ודרום אמריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully