וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: אולר שווייצרי למחשב

19.7.2011 / 10:24

אשפי מחשבים בדרך כלל שמחים לעזור לחברים בצרה, אבל לא תמיד יש בשלוף את הכלים הדרושים. עכשיו יש פתרון

כל מי שקצת מבין במחשבים מכיר את הרוטינה. אתם מגיעים לחברים או לארוחת ערב משפחתית, ומתישהו מישהו מדיירי הבית (שיודע שאתם יודעים לכל הפחות לעשות ריסטרט) שוטח בפניכם את הבעיה הנוכחית של המחשב שלו. אחרי שהוא עושה זאת ("בחיי שלא התקנתי כלום, אין לי מושג למה פתאום המחשב לא זז וקופצים לי פופ-אפים של אתרי פורנו") הוא מציע, בכמו-ספונטניות, שאולי, ככה, תעיפו מבט רגע. "אתם הרי מבינים בזה, נו".

מכיוון שאתם אנשים טובים (וגם כי בכל זאת אכלתם פה עכשיו ארוחת ערב), אתם נענים לבקשה ומתיישבים מול המחשב התקול. אתם מזהים את הבעיה. לפעמים מספיק להתקין או להסיר משהו, אבל לעתים צריך קצת יותר מזה. "אוי, חבל שלא הבאתי את הדיסק און קי שלי עם התוכנות. הייתי יכול להתקין לך אנטי וירוס שיסיר את הנזק הזה". "נראה לי שהכבל הפנימי של כונן ה-CD ניתק, אם רק היה לי פה את המברג הנכון לפתוח לך את המחשב".

ה-Dog Tags של חברת "סייבר סניפה" יחסל לכם את התירוצים. מדובר במעין אולר שוייצרי למחשבים, שכולל את כל מה שצריך כדי לתת עזרה ראשונה למחשב. כונן פלאש (בגדלים של 512 מגה, 1 ג'יגה, שני ג'יגה וארבע ג'יגה), שני מברגים קטנים (ושונים), פלייר קטן ופותחן בקבוקים. פותחן בקבוקים?? אל תשאלו אותנו מה הקשר. כל זה בתוך מארז קטן בגודל של מחזיק מפתחות. המחיר: 20 דולר.

- וידאו הדגמה

  • עוד באותו נושא:
  • כונן פלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully