וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שילמה ל'שוטר' להציל את בנה, וגילתה שהוא כלל לא היה בסכנה

אשה ברוסיה למדה על בשרה שכאשר מישהו מנסה לסחוט ממנה כופר עבור בנה - כדאי קודם לוודא שהוא אכן נעלם

כשהטלפון של אשה בעיר נובוקוזנצק שברוסיה צלצל מוקדם בבוקר, היא ידעה שמשהו קרה. הקול שעל הקו נשמע כמו קולו של בנה, שאמר כי נקלע לתאונת דרכים בה נהרג אדם והעביר את הטלפון לאדם אחר. האדם השני הזדהה כשוטר שיכול לעזור לאשה "להציל את בנה". כדי לעשות זאת, היא התבקשה להעביר לחשבון שלו 150 אלף רובל (כ-5500 דולר). לאחר שהאשה אמרה כי יש לה רק שליש מהסכום, הסכים השוטר לעזור גם בתמורה ל-50 אלף רובל.

רק כשהאישה הוציאה את הכסף מכספומט, הפקידה אותו לחשבון הסלולרי של השוטר באמצעות פיצוציה שליד הבית וחזרה הביתה, היא נכנסה לחדר של בניה. בחדר היא גילתה שבמהלך כל האירוע, הבן שכביכול נקלע לתאונה ואחיו ישנו במיטותיהם, וכלל לא מודעים למה שהתרחש. כעת מנסה משטרת נובוקוזנצק למצוא את הפושעים, אך הדבר צפוי להיות בעייתי. זאת מכיוון שברוסיה יש אפשרות לרשום מספר סלולרי בצורה אנונימית, ואז להשתמש בו כבחשבון בנק – להעביר אליו, וממנו, כסף כמעט ללא פיקוח.

באתר משטרת האזור, בו פורסם הסיפור לראשונה, מודים כי מדובר בדרך פופולרית לשדוד כסף מאנשים. הם אף מפצירים בקוראים לא להישאר על הקו עם הכביכול-קרובים, אלא לנתק ולחייג לטלפון שלהם, כדי לבדוק אם הסיפור אמיתי. בנוסף, ממליצים במשטרה "לדבר לעיתים קרובות יותר עם קרובי המשפחה שלכם, כדי לא להתבלבל בין קולם לבין קול של נוכלים".

  • עוד באותו נושא:
  • סחיטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully