וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סצינות עירום בסרט: אל תאמינו למה שאתם רואים

1.8.2011 / 13:15

נרגשים לראות כי שחקני הוליווד דומים לכם מבחינה אנטומית? אל תאמינו למה שאתם רואים - פטמות אפשר להוסיף גם באמצעות מחשב בעריכה

רוצים לראות את הפטמות של השחקנית אוליביה ווילד (האוס, טרון) כדי להיווכח שגם לה, כמו ליונקים אחרים, יש כאלה? בסרט החדש שלה, Change up, תהיה לכם הזדמנות. אך אל תאמינו לכל מה שאתם רואים – סצינת הסקס הלוהטת בה נחשפות שתי הפטמות המדוברות עברה עיבוד ממוחשב, והפטמות הן חלק מהעיבוד הזה.

ווילד סיפרה בתוכניתו של ג'ימי קימל כי אמנם שמה מדבקות על שדיה בזמן הצילומים, אך זוויות המצלמה ותנועותיו של שותפה לסצינה ריאן ריינולדס גרמו לכך שהמדבקות מאוד בלטו לעין. לחברת ההפקה לא נשאר אלא להוסיף פטמות בשלב העריכה, וווילד אף נתבקשה לבחור איזו מהפטמות המצויירות דומה ביותר לזו האמיתית.

מזועזעים? לא מוכנים יותר להאמין לאותנטיות של סצינות עירום בסרטים? נזכיר לכם כי עיבוד ממוחשב של שדיים הוא רק צעד אחרון בסדרה ארוכה של רמאות עירום בקולנוע האמריקאי. כבר עשורים רבים ששחקנים משתמשים בכפילים לסצינות עירום, וגם העיבוד הממוחשב לא התחיל מהיום – בשנה שעברה הורדו תחתוניה וחזייתה של ג'סיקה אלבה באופן ממוחשב בסרט "מצ'טה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully