וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמים ראשונים: Dishonored

תתחילו להתרגל לשם Dishonored. אחד המשחקים המעניינים של 2012 מתחיל להיחשף, וזכינו לראות הצצה אליו

השם ויקטור אנטונוב, כמו השם Dishonored, לא מוכר כיום, אבל בחודשים הקרובים תתחילו לשמוע יותר ויותר על המשחק הזה, וגם על האיש שבאמצעות שמו הוא משווק. אנטונוב הוא המעצב שבנה עבור חברת המשחקים Valve את City 17 - העיר המרשימה של Half-Life 2, והוא אחראי גם על העיצוב של העולם הזה, אותו מתארים המפתחים מחברת Arcane כלונדון רטרו-עתידנית.

בשלב אותו אנחנו רואים בהדגמה - המשחק עדיין לא מוכן לכך שנשחק בעצמנו - הדמיון ל-Half Life 2 נמצא בכל פינה. ובו בזמן, זו עיר מאוד שונה. המפתחים אומרים שזו בדיוק המטרה - ליצור עולם שאולי קצת דומה לשלנו, אך לא כזה. רוב החיות שתראו בעולם שונות מאלה של כדור הארץ, עיצובי הבתים והריהוט לא דומים למה שקיים אצלנו, מקור האנרגיה הראשי הוא שומן לוויתנים ורק האנשים הם אותם האנשים. בנוסף, העיר של המשחק קודרת אף יותר מעיר 17, כשבין האחראיים הראשיים לכך ניתן למצוא את העכברושים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האסתטיקה של האף לייף מגיעה גם לכאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלה מסתובבים בלהקות ענק בכל רחבי העיר, ומהווים מערכת דינמית - המפתחים לא קבעו עבורם את המסלול, אלא שחררו אותם להסתובב. העכברושים נמשכים למקומות אפלים, ולבשר אדם. בהדגמה אותה ראינו הם אפילו התנפלו על מישהי ואכלו אותה, תרתי משמע. הדבר יכול לקרות גם לכם, והפחד מצלילי כפות רגליהם הקטנות של עכברושים הופך לחלק בלתי נפרד מהחוויה.

גיבור המשחק הוא שומר ראש של הקיסרית, אשר הופלל ברציחתה וכעת צריך לנקות את שמו כשהוא גם נוקם את נקמתו. מה שיעזור לו הם לא רק כלי נשק - ויש הרבה כאלה במשחק - כי אם גם כוחות על. כך, גיבורנו יכול לעשות טלפורט למרחקים קצרים, לזמן להקות של עכברושים שיתקפו את אויביו, או אפילו להיכנס לגוף של יצורים חיים אחרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תוכלו להרוג אותם, אבל לא תהיו חייבים/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדבריהם של מפתחי המשחק, הם גילו בבדיקות מוקדמות שהבודקים עושים דברים עליהם הם בכלל לא חשבו. משחקנים יצירתיים החלו לשלב מנגונים במשחק: לחבר פצצות לעכברוש, להשתלט עליו ואז להשתמש בו כבמחבל מתאבד, למשל.

בו בזמן, הצמא של Dishonored לדם נמוך בצורה לא שגרתית. למעשה, אומרים המפתחים, תוכלו לעבור את כולו בלי להרוג אף לא אדם אחד - בין אם אלה שומרים שמסתובבים ברחובות או המטרות שלכם. אם תשקיעו מספיק זמן, תמיד תוכלו למצוא דרך אלטרנטיבית -כמו להפליל את המטרה או להבריח אותו מהעיר. ואם תשקיעו מספיק מאמץ, תוכלו להתגנב בלי לעורר תשומת לב מאף אחד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ל-Dishonored יש פוטנציאל, המון כזה למעשה, ואם יצליחו המפתחים מחברת Arcane להפוך את החזון שלהם למציאות גם בשאר המשחק, ולא רק בשלב אחד, הוא צפוי להיות אחד הכותרים המעניינים ביותר של 2012.

  • עוד באותו נושא:
  • Dishonored

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully