וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג מציגה את דור Wave הבא: שלושה סמארטפונים חדשים

30.8.2011 / 15:38

סמסונג הכריזה על שלושה סמארטפונים חדשים בסדרת Wave, שיעבדו על מערכת ההפעלה שלה Bada

חברת סמסונג הכריזה על שלושה סמארטפונים חדשים שיעבדו על גרסה 2 של מערכת ההפעלה שלה, Bada.

מכשיר Wave 3 הוא מכשיר הדגל, והחזק מהשלושה. הוא יכלול מסך בגודל 4 אינץ' עם תצוגת סופר AMOLED, מעבד במהירות 1.4 ג'יגה-הרץ ומצלמה 5 מגה-פיקסל עם פוקוס אוטומטי. המכשיר יהיה מצופה מתכת אלומיניום וישקול 122 גרם.

מכשיר Wave M יגיע עם מסך 3.65 אינץ' ברזולוציית 320x480, מעבד במהירות 832 מגה-הרץ ומצלמת 5 מגה-פיקסל. מכשיר Wave Y, החלש שבחבורה, יכלול ברובו את אותו מפרט של Wave M, אך גודל המסך שלו הוא 3.2 אינץ' בלבד ומצלמתו היא ברזולוציה של 2 מגה-פיקסל. שלושת המכשירים יכללו את פלטפורמת התקשורת החדשה של סמסונג, ChatOn, המאפשרת לבעלי טלפונים סלולריים – לא רק של סמסונג כי אם גם של חברות אחרות – לתקשר אחד עם השני בצורה טקסטואלית ולשתף תוכן. השירות החדש מאפשר שליחת הודעות טקסט ותמונות, יצירת צ'טים קבוצתיים ופרופילים קבועים לחבריכם. מלבד באדה, הוא יהיה זמין גם ל-iOS של אפל, אנדרואיד של גוגל ומערכת ההפעלה BlackberryOS של חברת RIM.

מערכת ההפעלה "באדה" הושקה על ידי סמסונג בנובמבר 2009, וסמסונג משתמשת בה רק על חלק ממכשיריה, בעוד על האחרים היא משתמשת באנדרואיד. גרסה 2 של באדה משלבת יכולות מולטי-טסקינג, טכנולוגיית וויי-פיי דיירקט (המאפשרת למכשירים לתקשר ביניהם גם בלי להתחבר קודם ל-Hot Spot – נקודת אינטרנט אלחוטי), זיהוי קולי וטכנולוגיית NFC המאפשרת תשלומים באמצעות הסלולרי. לדברי החברה, עיצוב המכשירים נעשה בחשיבה על סגנון החיים העכשווי והתזזיתי, והם דקים וחזקים במיוחד.


עוד בנושא:

- סמסונג מנסה לרצוח את ה-SMS: מציגה שירות הודעות חדש בשם ChatON
-

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully