וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנה אבטיפוס ישן של מחשב מק - והסתבך

1.9.2011 / 8:35

אזרח אמריקאי קנה במקרה אבטיפוס של מחשב מק עם קישוריות דור 3. כשניסה למוכרו באיביי - אפל נכנסה לתמונה

היזהרו עם מה שאתם מוכרים באיביי, אולי בסוף תמצאו את עצמכם בעימות עם אפל. את הלקח הזה למד קרל פרגה מדרום קרולינה בארצות הברית, שקנה בלי כוונה אבטיפוס של מחשב מקבוק עם קישוריות דור שלישי (3G).

פרגה לא התכוון לקנות מוצר שלמעשה מעולם לא יצא לשוק. הוא נתקל בו באתר Craig's List שם הוא נראה כמו מקבוק רגיל עם מסך 15 אינץ'. הוא קנה אותו עבור חלקי חילוף, והופתע לקבל הביתה מקבוק עם אנטנה חיצונית ומקום לכרטיס SIM - מכשיר עליו אפל הגישה בקשת פטנט ב-2008. פרגה הבין שיש לו ביד משהו מיוחד, ומיהר לפרסם את המחשב למכירה באתר איביי. מכיוון שלא חסרים מעריצים מובעים של אפל, הגיעו ההצעות עד לסכום של 70,000 דולר. זה השלב בו אפל התערבה ודרשה מאיביי לבטל את המכירה הפומבית.

זמן קצר לאחר ביטול המכירה יצר נציג של אפל קשר עם פרגה וביקש לבוא ולאסוף ממנו את המחשב, פעולה שככל הנראה תתרחש בקרוב. החברה מעולם לא הוציאה את המוצר הזה לשוק, אולי כי החליטה שלא יהיה מספיק ביקוש למחשב נייד שמתחבר לרשת בצורה סלולרית, כאשר האינטרנט האלחוטי שכיח כל כך. החרמת האבטיפוס תקבור, ככל הנראה, את זמינותו מחוץ למשרדי החברה בקליפורניה.

אין זו הפעם הראשונה בה אבטיפוס של אפל דולף החוצה ומגיע לשוק. האתר גיזמודו השיג אבטיפוס של האייפון 4 ב-2010, ויש שמועה שמישהו כבר ראה גם את האייפון 5 לאחרונה.


עוד בנושא:

- אייפון 4 - ההדלפה הגדולה
- אז מה קרה לו, לאייפון?
- אייפון בעורף האויב

  • עוד באותו נושא:
  • אפל
  • מק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully