וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"לית יאהו קרול בארץ פוטרה מתפקידה

7.9.2011 / 9:30

מהפך ביאהו: קרול בארץ פוטרה בשיחת טלפון, עקב חוסר שביעות הרצון של בעלי המניות. מנהל הכספים מונה למנכ"ל זמני

סערה בחברת יאהו: מנכ"לית החברה קרול בארץ פוטרה מתפקידה, והחברה תעבור הערכה אסטרטגית לגבי המשך דרכה, כדי לנסות לעצור את הדשדוש הארוך. את בארץ יחליף מנהל הכספים של החברה טים מורס שישמש כמנכ"ל זמני, בעת שיאהו תחפש מנכ"ל קבוע חדש בעזרת חברת השמה מקצועית.

בארץ שלחה לעובדי יאהו מכתב בו סיפרה כי פוטרה בשיחת טלפון. "אני מצטערת לספר לכם שכרגע פוטרתי בטלפון על ידי יו"ר דירקטוריון יאהו. היה זה תענוג לעבוד עם כולכם ואני מאחלת לכם רק את הטוב ביותר הלאה".

יאהו הוציאה הודעה רשמית בה נאמר:

"החברה מודיעה על ארגון מחדש. טימותי מורס יחליף את קרול בארץ שהועברה מתפקידה כמנכ"לית. מועצת המנהלים גם הכריזה על מנהלי מפתח ותיקים ביאהו כחברים במועצה ניהולית חדשה שתסייע למורס לנהל את החברה עד שימונה מנכ"ל קבוע.

רוי בוסטוק, מנכ"ל מועצת המנהלים של יאהו אמר: "מועצת המנהלים רואה אפשרויות צמיחה עצומות שיאהו יכולה לנצל, ומטרתה העיקרית היא למנף את הנהגת החברה והנכסים העסקיים הנוכחיים כדי שיאהו תוכל להתמודד עם ההזדמנויות הללו. יש לנו צוותים מוכשרים ומשאבים אדירים ואנו מתכוונים להחזיר את החברה למסלול של צמיחה והנהגת התעשייה. אנו מחויבים לבדוק ולהעריך אפשרויות והזדמנויות שיציבו את יאהו על ניתב צמיחה וחדשנות, כדי לספק ערך לבעלי המניות.

אנו רוצים להודות לקרול בארץ על שירותה עבור יאהו בתקופת זמן קריטית של שינוי ומול צניחה כלכלית גדולה".

בארץ: שנתיים של כהונה כושלת

בארץ החלה בתפקידה בינואר 2009 ולא תפקדה בצורה שהשביעה את רצון בעלי המניות. החברה לא הצליחה להתמודד עם ענקיות כגוגל ופייסבוק, וגם ניסיונות ללכת לכיוונים בעלי אוריינטציית מדיה חברתית לא החזירו את יאהו למעמד מרכזי יותר ולא העלו את נתח הפרסום שלה, שירד מ-16% ל-9.7% בשנות כהונתה.

מניית יאהו אמנם עלתה ב-6.7% מאז שהחליפה בארץ את קודמה ג'רי יאנג, אך מבחינת המשקיעים לא היה מדובר בתוצאה מספקת. יאהו דיווחה על הכנסות רבעון שני נמוכות מהתחזיות של בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully