וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צייצה שסטיב ג'ובס מת - ופוטרה

11.9.2011 / 11:33

מפיקה ומגישה של תוכנית רשת ב-CBS צייצה בטעות בטוויטר שסטיב ג'ובס נפטר. זה עלה לה בעבודתה

כתבת של חדשות CBS שילמה בעבודתה על ציוץ בטוויטר. שירה לזר צייצה ביום שישי בחשבון הטוויטר הרשמי של תוכנית הרשת שלה, What's Trending המופיעה באתר CBS, כי מנכ"ל אפל לשעבר סטיב ג'ובס נפטר. "על פי דיווחים, סטיב ג'ובס נפטר. הישארו עמנו לעוד עדכונים", כתבה. זמן קצר לאחר מכן עדכנה כי הדיווחים אינם מהימנים, ואיחלה לג'ובס חיים ארוכים. לבסוף פרסמה ציוץ התנצלות.

הציוץ האומלל של לזר התפשט במהרה ברחבי הרשת, וגם מחיקתו הזריזה לא כיבתה את השריפה שהתחיל. במקרים רבים יוחסה הטעות ל-CBS, דבר שגרם לחברה להפסיק את ההתקשרות עם שירה לזר ועם התוכנית What's Trending, אותה הפיקה לזר בעצמה כחלק מחברת ההפקה שלה. החברה מדגישה כי היחס בין לזר, תוכניתה ו-CBS היה של לקוח הרוכש תוכנית מגורם חיצוני, וכי לחברות לא היה שיתוף פעולה בתחום איסוף החדשות.

סטיב ג'ובס סובל מסרטן הלבלב, מחלה שאילצה אותו לאחרונה לפרוש מהנהגת אפל, החברה אותה ייסד ואותה הביא לגדולה. בסוף אוגוסט עזב ג'ובס את תפקידו והעביר אותו לטים קוק. ג'ובס נשאר באפל ומתפקד כיו"ר הדירקטוריון. לאחרונה פורסמו תמונות שלא ברור אם הן מזויפות או אותנטיות, המראות אותו רזה וכחוש ונותנות את הרושם כי הוא במצב בריאותי רע.


עוד בנושא:

- סטיב ג'ובס פרש מתפקיד מנכ”ל אפל, יהיה יו”ר דירקטוריון החברה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully