וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: אוזניות ריץ' רץ'

12.9.2011 / 8:42

חברת Ecko Unlimited מתגייסת לפתור את בעיית הפלונטר באוזניות, עם אוזניות ריץ' רץ' שמחליפות את אוזניות החוט

מי שעוקב אחר המדור הזה אמור כבר להכיר את חיבתו של הכותב לאוזניות מהסוג שנכנס לאוזן, וכן את הבעיה שלו עם הפלונטר המעצבן שעושים החוטים שלהם. בסקירת מוצר שאמור לפתור בעיה זאת כתבתי:

"תמיד אהבתי את הקונספט של האוזניות הקטנות שנכנסות לאוזניים ולא דורשות קשת מסורבלת כמו אלו הרגילות. מצד שני – תמיד היה לי לא נוח לאחסן אותן כאשר אני בתנועה. מה לעשות, ערבוב של חוטים עם שתי חתיכות פלסטיק זה לא ממש משהו שאפשר לקפל בצורה מסודרת ולהכניס לכיס או לתיק. אחר כך, כאשר אתה רוצה להשתמש בהן שוב – אתה מגלה בעיקר פלונטר של חוטים. זמן רב תהיתי איך עדיין לא עלו על איזה פטנט שיאפשר אחסנה פשוטה לאוזניות".

אז הנה עוד פתרון לבעיה הזאת – אוזניות ריץ' רץ'! חברת Ecko Unlimited החליפה את אותו כבל בעייתי בריץ' רץ'. אוזניות "זיפ" לא יסתבכו לכם בכיס ולא ייאלצו אתכם להתמקצע באמנות התרת הפלונטרים. הן גם מגיעות עם מיקרופון מובנה, שליטת ווליום (שתעבוד במכשירי אייפוד, אייפון ואנדרואיד) ואפילו תיק נשיאה קטן. אמנם לא ברור איך אפשר לקפל ולהכניס ריץ' רץ' לכיס באותה הקלות שעושים זאת עם כבל, אבל מן הסתם אם המוצר הזה יוצא לשוק – גם הפינה הזאת כבר נסגרה. המחיר: 30 דולר.


עוד בנושא:

- אוזניות נרחצות
- אוזניות דופק

  • עוד באותו נושא:
  • אוזניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully