וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ScanLife: האפליקציה שתשווה מחירים בסריקה

אפליקציית ScanLife תאפשר למשתמשים ישראלים לסרוק קוד מוצר ולקבל השוואת מחירים בין הרשתות המציעות אותו

ScanLife רוצה לתרגם לכם כל ברקוד שתראו סביבכם. החברה, השייכת לתאגיד ScanBuy, השיקה היום (ב') את הפעילות שלה בישראל, ואחת הפעילויות הראשונות שלה תאפשר השוואת מחירים של "כל המוצרים הצרכניים" ברשתות הגדולות כבר בתקופת החגים הקרובה.

האפליקציה של ScanLife, הזמינה לכל פלטפורמות הסלולר המרכזיות בחינם, מאפשרת למשתמשי טלפונים ניידים לסרוק ברקודים המופיעים על מוצרים ופרסומים שונים. בניגוד לסריקת ברקוד פשוטה שמתרגמת את הקוד לכתובת אינטרנט - פעילות עבורה קיימות כבר אפליקציות רבות, הברקודים שהן נוצרו והן נסרקו באמצעות המערכות של ScanLife כוללים יכולות רבות נוספות. כך, קוד כזה יכול להוביל לשמירת פרטי איש קשר, שליחת הודעת טקסט/מייל, ציוץ בטוויטר ועוד.

אחד משיתופי הפעולה הראשונים של Scanlife בישראל ישלב את מאגר הברקודים של מוצרי הצריכה המקומיים בתוכנה. וכך, ניתן יהיה לסרוק גם אותם, כשהתוצאה שתתקבל היא השוואת מחירים ברשתות השיווק הגדולות. כמו כן, תתאפשר גם השוואה של סלי קניה שלמים. לא מדובר באפליקציה הראשונה שעושה את זה, אך ב-Scanlife זהו לא הייעוד שלה כי אם אחת האפשרויות, כשהמטרה הסופית היא להפוך כל ברקוד אותו אתם רואים סביבכם לנגיש ואינפורמטיבי עבורכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully