וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: השעון הכל-יכול

19.9.2011 / 11:05

השעון הכל-יכול מאפשר לזוג שישן ביחד אבל מתעורר לחוד לכוון את ההשכמה שלו לחוד, צלצול בנפרד לכל אחד

כמו שכבר שמתם לב במדורים קודמים, יש לנו בעיית קימה בבוקר. קשה, קשה לנו להתעורר שלא ביקיצה טבעית, ואולי לכן אנחנו מביאים כאן תכופות כל מיני שעונים מעוררים.

השעון הזה, המתכנה "השעון האומניפוטני" (הכי עף על עצמו) מתגאה בשורה של פיצ'רים, שרובם לא ממש גורמים לנו לפרוץ במחיאות כפיים סוערות. זיכרון של עד 20 תחנות רדיו. וואו. 21 סוגי צלצולים. פששש, בדיוק המקום בו אנחנו צמאים לגיוון. בחירה בין התעוררות מצלצול להתעוררות מרדיו. כן, שנות ה-80 התקשרו. הן רוצות את הפיצ'רים שלהן בחזרה.

אבל פיצ'ר אחד כן מצא חן בעיננו. השעון האומניפוטנטי מאפשר לכוון שני צלצולים נפרדים למהלך היממה. פיצ'ר אידיאלי לזוגות שישנים יחד, אבל קמים בנפרד. מה לעשות, הוא צריך לקום ב-6:00 וללכת למשרד, ואת צריכה לקום ב-7:00 וללכת למפעל (או ההיפך). במקום שזה שקם מוקדם יותר יצטרך לכוון שוב את השעון בשביל השני – אפשר פשוט להגדיר מראש שהוא יצלצל גם ב-6:00 וגם ב-7:00, וכך לעשות את החיים לקצת יותר קלים (אתם עדיין קמים נורא מוקדם, כן?). אפשר גם להגדיר צלצול אחר לכל אחד מהמתעוררים, אבל כבר סיכמנו שבחירת הצלצולים לא ממש מרשימה אותנו. המחיר: 60 דולר.


עוד בנושא:

- שעון מעורר שקט
- אוזניות שעון מעורר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully