וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: להפוך את הסלולרי לשלט-רחוק

21.9.2011 / 9:38

חברת לוגיטק חוסכת לכם חיבור משדר אינפרא-אדום לסלולר כדי שיהפוך לשלט-רחוק. במקום זה שימו בסלון את ההרמוני לינק

המין האנושי הולך ומתפנק. אמנם אני לא מגובה במחקרים מדעיים מוסמכים שמוכיחים זאת, אבל אני מגובה בגאדג'טים שיוצאים לשוק ופשוט לא משאירים מקום למסקנה אחרת. להפוך את האייפון/אייפד/אנדרואיד שלכם לשלט רחוק זה לא דבר חדש. יש כמה וכמה אפליקציות שמציעות לעשות בדיוק את זה. העניין הוא שכדי שזה גם יעבוד, יש לחבר למכשיר שלכם תוסף כלשהו, שמאפשר שליחת קרני אינפרא-אדום ממנו. הרי הם אלו שמתקשרים עם הטלוויזיה/ממיר/די.וי.די ומעבירים את הפקודות.

בחברת לוגיטק, שידועה (בין השאר) בשלטים רחוקים איכותיים, החליטו שלחבר תוסף כזה למכשיר זה כבר באמת יותר מדי. מישהו חייב לעשות משהו כדי לפתור אותנו מהעול הזה, ולכן הומצא ה-Harmony Link. מן צלחת פריזבי (אבל אל תנסו לזרוק אותה) שיושבת בחדר עם שאר המכשירים, מתחברת לרשת האלחוטית שלכם ומאפשרת לאותו מכשיר-שהפך-לשלט 'לדבר' עם מכשיריו הנשלטים ישירות, בלי שצריך לחבר אליו משהו פיזית. כל זאת כמובן בעזרת אפליקציה ייעודית של לוגיטק, שעובדת על מערכות ההפעלה iOS ואנדרואיד. מכיוון שלהרמוני לינק טווח גדול יחסית, ניתן להשתמש במכשיר-שהומר-לשלט גם מרחוק ואפילו מחוץ לחדר.

כשמדובר באייפד – האפליקציה של לוגיטק מנצלת את גודלו של מחשב הלוח ומאפשרת גם להשתמש בלוחות שידורים אינטראקטיביים ולייצר רשימות צפייה אישיות. האפליקציה תומכת ביותר מ-5,000 מותגי אלקטרוניקה. מחיר ההרמוני-לינק הוא 100 דולר. העיקר שלא צריך לחבר כלום לאייפון.


עוד בנושא:

- מודד קרינה לאייפון
- מקלדת לאייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully