וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מטען הכאב" כואב הרבה פחות: 90% מתביעות נגד מורידי הסרט בביטורנט בוטלו

חברת ההפקה של "מטען הכאב" החליטה לבטל כ-90 אחוזים מהתביעות שהוגשו נגד מורידי הסרט בביטורנט

"מטען הכאב" כואב הרבה פחות. חברת ההפקה של הסרט זוכה-האוסקר "מטען הכאב" ביטלה כ-90 אחוזים מ-24,583 התביעות אותן הגישה נגד אנשים שכביכול הורידו את הסרט ברשת שיתוף הקבצים ביטורנט. כעת, מהתביעה ששברה שיאים כשהוגשה במאי האחרון. נציין כי התביעות לא הוגשו נגד אנשים ספציפיים כי אם נגד אלמונים שזוהו באמצעות כתובת האינטרנט (IP) שלהם, כשהמטרה הייתה להשיג צווים המורים לספקיות האינטרנט לחשוף את המשתמשים.


רוב רובם של המשתמשים כלל לא נחשפו, כשהתובעים טוענים ש-120 הימים שניתנו להם כדי להגיש מסמכי תביעה לנתבעים אינם מספיקים כי אלה מגישים בקשות משפטיות משלהם לחברות האינטרנט, מה שיוצר סחבת ומונע את חשיפת הפרטים. וכך, מבקשים מפיקי הסרט לתת להם עוד זמן לזיהוי האנשים אותם אלה מבקשים לתבוע.

בשנים האחרונות, לאחר מספר פסקי דין שתמכו בבעלי זכויות ודרשו פיצויים מהמורידים, החלו חברות הפקה רבות לתבוע בסיטונאות משתמשים. חלק מהחברות הלכו צעד אחד קדימה, והחלו לבסס מודל כלכלי על דרישות תשלום מקדימות, כדי להימנע ממשפט - פעולה אפקטיבית במיוחד כשמדובר בסרטים פורנוגרפיים, כיוון שהנתבע הפוטנציאלי יעדיף לשלם מספר אלפי דולרים ולא להיגרר בשמו לתבעיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully