וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוע האייפון של אפל: האייפון החדש ידבר אליכם

אפל מציגה בדקות אלו את אייפון 4s. השיפור המשמעותי ביותר: היכולת להפעיל את המכשיר באמצעות דיבור. אייפון 5? לא היום

אפל משיקה את חידושי האייפון שלה. האם יהיה זה אייפון 5? האם תסתפק החברה ב-iPhone 4S - גרסה קטנה וזולה יותר של אייפון 4? והאם סטיב ג'ובס יופיע במסיבת העיתונאים למרות שפרש כבר מתפקיד המנכ"ל של אפל? עיקבו איתנו אחר האירוע, אותו אנו מעבירים דקה אחר דקה בדיווח חי.

סוף.

20:38: את האייפון החדש ניתן יהיה להזמין בהזמנה מראש כבר מה-7 באוקטובר, כלומר עוד 3 ימים. הוא יגיע לחנויות שבוע לאחר מכן, ב-14 באוקטובר. אבל אל תתלהבו - האייפון יושק כרגע בארה"ב, קנדה, בריטניה, אוסטרליה, צרפת, גרמניה ויפן. עוד ייקח זמן עד שיגיע למדינה קטנה עם שפה מוזרה במזרח התיכון.

20:36: הגיע זמן המחירים - אייפון 4s עם זיכרון 16 ג'יגה יעלה 199 דולר. עם זיכרון 32 ג'יגה - 299 דולר, ועם זיכרון 64 ג'יגה - 399 דולר. אייפון 4 "הישן" יעלה 99 דולר בלבד.

20:33: עוד הדגמה מרשימה של יכולות ההפעלה הקולית: בווידאו שמוצג נשאל המכשיר על מסעדה איטלקית באזור מסויים - וסיפק תשובה.

20:30: ההפעלה הקולית תתאפשר לא רק באנגלית, אלא גם בצרפתית וגרמנית. יש לשער שבהמשך יתווספו שפות אחרות. מתי יגיע תור העברית? עוד לא ידוע מן הסתם.

20:23 התוכנה מחוברת לויקיפדיה ולמנוע החישובים וולפרם אלפא. זה אומר שהיא יכולה לתת לכם תשובות לשאלות שהאייפון עצמו לא יודע. כך, כשסקוט פורסטל שואל כמה ימים נשארו עד חג המולד, הוא מייד מקבל את התשובה - 82.

20:20 כשסקוט פורסטל מבקש מהתוכנה למצוא לו "מסעדה יוונית מעולה בפאלו אלטו", התוכנה מוצאת את כל המסעדות היווניות ומסדרת אותן על פי רייטינג.

20:15 סקוט פורסטל כרגע שאל את האייפון "איך מזג האוויר היום", והוא נתן את התחזית. כי ככה היא, מבינה שפה טבעית.

20:13 מתחילים בהכרזה על הפיצ'ר הקולי - Assistant. המטרה - שתוכלו לדבר אל המכשיר שלכם, ושהוא יבין אתכם.

20:10 צילום ב-1080p - האיכות המקסימלית הזמינה כיום למצלמות. זה כולל ייצוב תמונה בזמן אמת, כמו גם ביטול רעשים בזמן אמת. מרשים מאוד.

20:05 מצלמה של 8 מגהפיקסל, עם חיישן טוב הרבה יותר. כבר עכשיו יש לאפל את אחת המצלמות הטובות בשוק, בתוך אייפון 4, וזה עם 5 מגהפיקסל.

20:01 זמן הסוללה עלה ל-8 שעות, באפל מבטיחים איכוות שיחות טובה יותר, מהירות הורדה של עד 14.4 מגהביט לשניה.

19:57 מתחילים לדבר על האייפון. מעבד ה-A5, שהחל את דרכו באייפד 2, מגיע עכשיו לאייפון. מעבד כפול ליבה, חזק פי שתיים מהקודם בכוח עיבוד ופי 7 בביצועים גרפיים. בינתיים מדגימים משחק. וכמובן שלא מדובר באייפון 5, כי אם בדגם שנקרא iPhone 4S.

19:52 אייפוד טאץ' הוא לא רק נגן המוזיקה הפופולרי בעולם, הוא גם מכונת המשחקים הפופולרית ביותר בעולם! מ

19:51 אייפוד נאנו - 129$ ל-8 גיגהבייט זכרון, 149$ ל-16 גיגהבייט. זמין היום.

19:49 אייפוד נאנו זוכה לחידוש ממשק. אייקונים גדולים יותר, ממשק טוב יותר של מעקב אחר אימוני כושר, 16 סקינים חדשים של שעונים (עבור אותם האנשים שמשתמשים בנאנו כבשעון באמצעות אביזר רצועה).

19:45 ואיך אפשר גם בלי iTunes Match? מדובר, נזכיר, באפשרות לתת לאייטיונס לסרוק את ספריית המוזיקה שלכם (לא אכפת לו אם היא פיראטית). אם היא מוצאת שיר שכבר יש על שרתי אפל, אתם מקבלים הרשאת שימוש בו. אם זה שיר שלא קיים, הוא יועלה לשרתים. בתמורה ל-25 דולרים בשנה, תוכלו למעשה "להלבין" ספריית מוזיקה פיראטית.

19:44 נעבור ל-iCloud. ושוב, משהו שהוכרז ביוני: תמונות בענן, מסמכים בענן, שליחת מיקום וכו. חינם למשתמשי iOS 5 ומערכת ההפעלה Lion.

19:38 iOS5 תהיה זמינה להורדה בשבוע הבע, ב-12 באוקטובר, כשהיא חינמית. היא זמינה לשני האייפונים האחרונים - אייפון 4 ו-3GS, כמו גם לשני האייפדים ושני אייפוד טאץ' (דור 4 ודור 3).

19:32 סקוט פורסטל על הבמה, מזכיר לכולם את ההכרזה על iOS 5 - מערכת ההפעלה החדשה של המכשירים הניידים מבית אפל, שתושק כנראה בקרוב. פורסטל מזכיר את אפשרויות עריכת הצילומים, את האינטגרציה עם טוויטר, את הדחיפה של התוכן לכל המכשירים שלכם ואת גולת הכותרת - מרכז ההודעות שדומה מאוד למה שקיים כיום באנדרואיד.

19:26 עד כה, נצמד טים קוק למבנה מסיבות העיתונאים הרגיל של סטיב ג'ובס: מתחילים מנתונים, ממשיכים לדבר העיקרי. כך, למשל, אנחנו יודעים שכבר שנים נתח השוק של מחשבי אפל עולה בקצב גבוה יותר משאר השוק, שאייפוד הוא נגן המוזיקה הפופולרי בעולם וש-iTunes היא חנות המוזיקה הפופולרית בארצות הברית.

15 חודשים עברו מאז הציגה החברה את אייפון 4, ושלושה חודשים מאז ששברה את מעגל ההשקות השנתי. בינתיים, תופסים מכשירי אנדרואיד יותר ויותר נתח שוק, והאריה ששמו מיקרוסופט מתעורר לאט לאט מתרדמת חורף ארוכה עם Windows Phone 7, שנהנית כיום משיתוף פעולה עם נוקיה.

כדי להמשיך ולהיות דומיננטית בשוק המכשירים, ספק אם תוכל אפל להסתפק בשדרוג קטן. מצפים ממנה לחידושים מרחיקי לכת, ואלה עשויים להגיע בדמות ה-Assistant - מערך שליטה קולית שמשלב אינטליגנציה מלאכותית מתקדמת. מעבר לכך, מדובר בהשקה הראשונה בתקופה שאחרי סטיב ג'ובס, ולמרות שמעורבותו תורגש באפל עוד שנים רבות, באמת שמדובר בהשקה ראשונה בעידן חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully