וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: המנתק האוטומטי

9.10.2011 / 9:48

עייפים כבר משיחות טלמרקטינג מטרידות? המנתק האוטומטי יבהיר למתקשרים לא להתעסק אתכם יותר

באחד הפרקים של "סיינפלד" מקבל ג'רי שיחת טלפון מנציג טלמרקטינג. "אני לא יכול לדבר עכשיו", הוא אומר לאיש בצידו השני של הקו. "אם תיתן לי את המספר שלך בבית – אחזור אליך מאוחר יותר". כאשר המשווק שמולו מסרב הוא אומר לו: "אה, אתם בטח לא יכולים לעשות את זה כי אתם לא רוצים שיתקשרו אליכם הביתה. נו, עכשיו אתה יודע איך אני מרגיש עכשיו".

כן, משווקים טלפוניים הם מכה שלא ברא השטן. אני אישית נאלץ להילחם בכאלו מדי פעם, במיוחד נציגים של חברת טלוויזיה מסוימת שכל כמה זמן מקפידים להתקשר אלי כדי לבדוק אם אולי בא לי לחזור להיות מנוי שלהם (לא! לא! לא!). יכול להיות שג'רי ואני מצאנו עכשיו את הפתרון.

"המנתק האוטומטי" מתחבר לקו הטלפון הביתי שלכם. כאשר אתם מקבלים טלפון מהסוג הלא רצוי, לוחצים על כפתור והשיחה מתנתקת. חוכמה גדולה זה לא, אבל מה שמתווסף לעניין הוא הודעה מוקלטת ששומע האיש בצד השני, המבקשת לא להתקשר יותר למספר הזה (המכשיר מגיע עם הודעה מוכנה, אבל אתם יכולים להחליף אותה לאחת משלכם, שכוללת איומים בפגיעה בחתול של המתקשר, במידה ולא יפסיק). לאחר השמעת ההודעה – השיחה מתנתקת אוטומטית.

חבל רק שהמוצר מיועד לטלפון קווי, זן שהולך ונעלם מעולמינו. כמו כן, היה נחמד אם על הדרך המכשיר הזה היה גם מכניס את המספר ממנו התקבלה השיחה לרשימה שחורה ונחסמת. אולי בגרסה הבאה. המחיר: 19 דולר.


עוד בנושא:

- שעון-טלפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully