וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבריטים יחסמו אתרי סקס

11.10.2011 / 13:19

ראש ממשלת בריטניה דייויד קמרון יוזם חקיקה שתאלץ ספקיות אינטרנט לחסום אתרי סקס ממשתמשים שלא ביקשו זאת במפורש

מנויים של ארבע ספקיות האינטרנט הגדולות בבריטניה ייאלצו לבחור במפורש שחשבונותיהם יהיו פתוחים לגלישה באתרי סקס, זאת כחלק מהגבלות על פורנוגרפיה שעומדת לקבל ממשלת הממלכה. ביום שלישי הקרוב יערוך ראש ממשלת בריטניה דייויד קמרון פגישה עם ארגון אמהות , בה יודיע על צעד זה ועל צעדים נוספים – ביניהם הגבלות על קמפיינים פרסומיים בוטים ותמונות בוטות על שלטי חוצות. הורים יוכלו להשתמש באתר חדש בשם Parentport כדי להתלונן על תוכניות טלוויזיה, פרסומות, מוצרים ושירותים שלטעמם אינם מתאימים לילדים. "איננו צריכים לנסות לעטוף את הילדים בצמר גפן, וגם לא להרים ידיים ולקבל את העולם מו שהוא. במקום זאת עלינו לשים בלמים לסחף הפרסומי והמינית", אמר בנושא ראש הממשלה.

ארבעת ספקי האינטרנט שיידרשו להפעיל פעולת סינון זו הם BT, סקיי, וירג'ין וטוק טוק. לקוחות של ספקים אלו, שלא יכנסו מיוזמתם לרשימה, לא יוכלו לגלוש באתרים פורנוגרפיים. לא ברור כיצד יפעל הסינון, שכן כיום אין טכנולוגיה המסוגלת לסנן בצורה יעילה מספיק אתרי סקס. קיימות תוכנות שונות הניתנות להתקנה בצד השרת או במצד הלקוח, הפועלות לפי בסיס נתונים מתעדכן, אך אלו אינן מסוגלות לסגור הרמטית כניסה לאתרים שנויים במחלוקת. כמו כן, סביר להניח שמשתמשים רבים יתנגדו ששמם יופיע ב"רשימת שחורות" של אנשים שהצהירו שהם מעוניינים לגלוש באתרי פורנו.

בשנת 2007 נולדה בישראל יוזמה דומה, על ידי חבר הכנסת אמנון כהן מסיעת ש"ס. ההצעה, שגרסה גם כן שאתרים למבוגרים (סקס, הימורים וכדומה) ייחסמו למי שלא ביקש במפורש לפתוח אותם עבורו – אף עברה בקריאה טרומית ובקריאה ראשונה, אך מאוחר יותר נפלה בין הכיסאות, כאשר קמה ממשלת נתניהו השנייה. שר התקשורת משה כחלון נגד החוק ואמר שהוא מתנגד לו.


עוד בנושא:

- חשוב יותר להילחם בצנזורה מאשר בפורנוגרפיה
- ניתוח הגבלת חזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully