וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום? גאדג'ט השנה!

19.10.2011 / 14:10

בכל יום אנו מביאים לכם כאן את הגאדג'טים המעניינים, המוזרים והמצחיקים שיש. אלו מהם אהבתם במיוחד? סיכום

גאדג'טים. הם מסקרנים, מפתים, מעניינים, מצחיקים - ולא פעם גם ממש הזויים. מכשירים מכל הקטגוריות הללו מובאים כל יום במדור "גאדג'ט היום" אותו אנחנו מפרסמים בדבקות. פעם אחר פעם מצביעים גולשינו על מה לדעתם הוא גאדג'ט היום ומה לדעתם הוא סתם גאדג'ט איום.

חשבנו שיהיה נחמד לערוך כעת סיכום ביניים ולראות אילו גאדג'טים זכו להתייחסותכם השנה - לטוב או לרע. מי קיבל הכי הרבה רייטינג, לצד מי שבר שיאי הצבעות "גאדג'ט איום".

התוצאות, יש להודות, קצת הפתיעו אותנו. במהלך השנה האחרונה הבאנו לכם כמה גאדג'טים שקשורים לסקס, אך רק אחד מהם נכנס לרשימת הפיינליסטים. גם התחושה שלנו שגאדג'טים שקשורים לחיות (למשל. למשל 2) זוכים לפופולריות מיוחדת התבררה כלא מדויקת. הם אמנם פופולריים מרוב הגאדג'טים המובאים - אך אף אחד מהם לא הגיע לקו הגמר.

אז מי כן? בואו תראו

הגאדג'ט עם מספר המצביעים הרבים ביותר: סמן לייזר קטלני

סמן הלייזר החזק בעולם, שאף קיבל את התואר הזה מספר השיאים של גינס, שובר שיאים גם אצלנו. כנראה שהטווח האינטר-גלקטי, שעובר את האטמוספרה ומגיע עד לחלל, ממש עניין אתכם.

ממש לא כולם נפלו בקסמו - רק 62% הצביעו בעד. כנראה שהשאלות שהופרכו לחלל המדור - "מי צריך להפעיל לייזר 24 שעות ביממה? מי צריך להפעיל לייזר חמש דקות? מה הקטע של המוצר הזה?" - נפלו על אוזניים קשובות, שכן לא פחות מ-1,146 גולשים טרחו להצביע בעד או נגד.

גם במספר הטוקבקים המוצר כמעט ושובר שיאי מדור - אך לא מגיע לטופ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
1,146 מצביעים. סמן הלייזר/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגאדג'ט עם מספר הטוקבקים הרב ביותר: גיטרת מסך מגע

"זה פשוט לא גיטרה, זה מחשב בצורת גיטרה", "אין כזה דבר גיטרה ללא מיתרים - איפה כל הרגש בלנגן?", "תנו לה 20 שנה ותראו איזה כיף יהיה לנגן על דבר כזה" הם רק חלק מהתגובות למוצר השנוי במחלוקת הזה.

35 תגובות קיבל קונספט הגיטרה של המעצב מקס בטלייה. עם זאת, רק 46% מהמצביעים חושבים שמדובר ברעיון טוב. כנראה שמסך המאפשר לנגן לכוון מיתרים וירטואליים (6 או 12, לבחירת המשתמש), ולהגדיר סאונדים, אפקטים ועוד מטפלי צליל למיניהם - עדיין לא מדבר לכולם. אולי אחרי האייפון 5.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"איפה כל הרגש בלנגן?". גיטרת מסך המגע/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגאדג'ט עם אחוז ה'בעד' הגבוה ביותר: גלאי עשן מתקשר

טוב, זה די הגיוני שאתם לא ממש בעניין שישרף הבית שלכם. לכן גם הגיוני שתהיו בעד מוצר שמנסה למנוע את זה. גלאי העשן Firetext כולל מקום לכרטיס סים. כאשר הוא מזהה עשן הוא שולח הודעת SMS לארבעה מספרי טלפון שהוגדרו לו.

92% מהמצביעים הצביעו בעדו. מעניין אם יש יבואן ששם לב לזה והתחיל לייבא אותו לארץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
92% בעדו. גלאי העשן המתקשר/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגאדג'ט עם אחוז ה'נגד' הגבוה ביותר: מסחטת משחת שיניים יוקרתית

יש גאדג'טים שהם כל-כך קוריוזיים, שאנחנו מביאים אותם רק בגלל זה. מסחטת משחת השיניים הזאת היא דוגמה מובהקת. מוצר שכעקרון נועד לחסוך, אך מחירו הגבוה הופך זאת לבלתי אפשרי.

כדי שהמסחטה הזאת תחסוך לכם כסף - אתם צריכים להשתמש בכ-737 משחות שיניים. "זה הרבה שיניים לצחצח, ומי יודע אם המכונה מסוגלת בכלל להישאר שלמה אחרי יותר מ-700 שימושים", סיכמנו, ואתם הסכמתם איתנו. 85% הצביעו "גאדג'ט איום". אז כנראה שלא נתראה בחנות הסמוכה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אל תבני על עלייה לארץ. מסחטת משחת השיניים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגאדג'ט שקיבל הכי הרבה הצבעות 'לייק': ויברטור USB

התוצאה בקטגוריה הזאת די הפתיעה אותנו. נכון, מוצרים שקשורים לסקס תמיד מושכים תשומת לב מיוחדת, אבל לא חשבנו שתרוצו לספר לחברים (ולחברות, בעיקר) בפייסבוק כמה שהוויברטור הזה מוצא חן בעיניכם (בעיקר בעיניכן, יש להניח).

אולי זה העיצוב הסולידי, הפעולה השקטה, שני המנועים, ארבעת סוגי הרטט או חמש מהירויות העבודה. אולי זו העובדה שהוא לא מצריך סוללות. בכל מקרה - 288 איש לחצו על כפתור ה'לייק' ופירגנו לו בפייסבוק שלהם. לידיעת בעלי חנויות המין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדברים עליו בפייסבוק. ויברטור USB/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגאדג'ט עם מספר הצפיות הגבוה ביותר: סמן לייזר קטלני (שוב!)

האמת? בחיים לא היינו חושבים שמוצר כמו סמן לייזר יעניין אתכם עד כדי כך. לא מספיק שהוא קטף את קטגוריית 'מספר ההצבעות הגבוה ביותר', הוא במקום הראשון במספר הצפיות - כמה אלפים נאים.

בהתחשב בעובדה שהוא קטף את שתי הזכיות הללו, והתקרב גם לאליפות בקטגוריות התגובות - בהחלט אפשר להכריז עליו כגאדג'ט המנצח של השנה. בחברת Wicked Lasers בטח די מרוצים עכשיו.

מה היה הגאדג'ט שהכי אהבתם? בואו לספר לנו בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כן, שוב הוא/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • גאדג'טים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully