וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מציטוטי סטיב ג'ובס: אנדרואיד היא גניבה, ביל גייטס חסר דמיון

24.10.2011 / 17:10

הביוגרפיה החדשה על סטיב ג'ובס מלמדת על יחסו לחברות ואישים שונים בעולם הטכנולוגיה, וגם לעצמו ולהתנהגותו

על מערכת ההפעלה אנדרואיד:
"אוציא את נשימתי האחרונה וכל גרוש מ-40 מיליארד הדולר של אפל בבנק כדי לתקן את העוול הזה. אני אהרוס את אנדרואיד, מכיוון שזהו מוצר גנוב. אני מוכן ללכת למלחמה גרעינית על זה".

לאריק שמידט, מנכ"ל גוגל דאז:
"אני לא רוצה את הכסף שלך. אם תציע לי חמישה מיליארד דולר – לא אקח. יש לי מספיק כסף. אני רוצה שתפסיק להשתמש ברעיונות שלנו באנדרואיד, זה הכל".

על נתינת השם 'אפל':
"זה היה באחת מדיאטות הפירות שלי".

על חברת HP:
"היולט ופאקארד בנו חברה נהדרת, והם חשבו שהם השאירו אותה בידיים טובות. אבל עכשיו היא מתפרקת ונהרסת. אני מקווה שהשארתי מורשת חזקה יותר ושזה לעולם לא יקרה באפל".

על מיקרוסופט:
"למיקרוסופט מעולם לא הייתה ההומאניסטיות והאמנות ב-DNA שלה. היא הייתה חברת טכנולוגיה מוחלטת. כך גם גוגל. הן פשוט לא קולטות".

על ביל גייטס:
"ביל גייטס הוא אדם חסר דמיון, והוא מעולם לא המציא שום דבר. אני חושב שנוח לו יותר בפילנטרופיה מאשר בטכנולוגיה. הוא פשוט גנב ללא בושה רעיונות של אנשים אחרים. הוא היה אדם רחב אופקים יותר אם הוא היה מוריד אסיד או הולך לאשראם כשהיה צעיר".

על מארק צוקרברג, מנכ"ל פייסבוק:
"דיברנו על רשתות חברתיות בלשון רבים, אבל אני לא רואה עוד מישהו חוץ מפייסבוק שם בחוץ. אני מכיר אותו רק קצת, אבל אני מעריץ את העובדה שהוא לא מוכר את עצמו ועל רצונו להקים חברה".

על יחסי האנוש שלו באפל:
"אני מרגיש נוח לחלוטין לדבר מול כולם ולהגיד 'באמת דפקנו את ההנדסה כאן, לא?'. אנחנו כנים עד ברוטאליות אחד עם השני, וכל אחד מהם יכול להגיד לי שאני מקשקש, ואני יכול להגיד לכל אחד שהוא מקשקש".

על אימוצו:
ג'ובס זוכר שסיפרו לו כבר בגיל צעיר שהוא מאומץ. בהתחלה הדבר הטריד אותו, מכיוון שגרם לו להרגיש שהוריו אינם אוהבים אותו. משפחתו המאמצת אמרה לו כי בחרה בו מכיוון שידעה שהוא צפוי לעשות דברים גדולים. "מאז הבנתי שלא ננטשתי, אלא נבחרתי. הייתי מיוחד".

על הטיפול במחלת הסרטן שהתגלתה:
"לא רציתי שיפתחו לי את הגוף, אז ניסיתי כמה דברים אחרים שיעבדו".

על החיים לאחר המוות:
ג'ובס חשב על החיים שלאחר המוות, אך לא השתכנע בקיומם. "זה כמו מתג און/אוף", אמר לביוגרף שלו. זו גם אחת הסיבות שהוא לא אהב להתקין מתג כזה על מוצרי אפל.

על הביוגרפיה:
"רציתי את הביוגרפיה כדי שהילדים שלי יכירו אותי. לא תמיד הייתי שם בשבילם ורציתי שהם ידעו למה ויבינו את מה שעשיתי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully