וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופט היכה את בתו - וגילה את התיעוד ביוטיוב

2.11.2011 / 14:06

הבת הורידה תוכן פיראטי, האב היכה אותה כעונש. כעת, כשהוא מתמודד על כהונה שניה כשופט, הופתע לגלות תיעוד ביוטיוב

שופט מטקסס המועמד לבחירה חוזרת עלול לאבד כל סיכוי להיבחר עקב סרטון יוטיוב שהעלתה בתו. בשנת 2004 החליט השופט וויליאם אדאמס להעניש בחומרה את בתו בת ה-16 על כך שהורידה בצורה פיראטית שירים ומשחקים מהאינטרנט.

הבת, הילרי אדמס, שהבינה את גורלה הצפוי, הציבה בחדרה מצלמה נסתרת, שתיעדה את האב מכה אותה בברוטאליות מספר פעמים בעזרת חגורה, ואת אמה משתפת עמו פעולה. כעת, כאשר השופט מתמודד על כהונה שניה, העלתה הבת את הסרטון ליוטיוב וכתבה בתיאור: "השופט וויליאם אדמס היכה בחגורה את בתו בת העשרה הסובלת משיתוק מוחין, כעונש על כך שהשתמשה באינטרנט כדי להשיג מוזיקה ומשחקים שלא היו זמינים לרכישה חוקית באותו הזמן... אשתו של השופט חוותה התעללות רגשית גם כך ותומרנה לעזור להכאה, אך לא צריכה להיות מואשמת על תוכן הסרטון – היא התנצלה והתחרטה על חלקה בדבר... השופט וויליאם אדמס אינו כשיר להיות אפילו קרוב למערכת החוק אם הוא אפילו לא יכול להפגין שיקול דעת שיפוטי כהורה. אל תרשו לאיש הזה להיבחר שנית. ה"שיפוט" שלו הוא פארסה ענקי".

וויליאם אדמס עובד כשופט בית משפט השלום במחוז ארנסס בטקסס, ובין השאר הוא גם שופט בתחום דיני משפחה. הילרי אדמס פרסמה אתמול את הסרטון בשירות הקישורים Reddit וצברה תוך שעות יותר מ-6,000 תגובות. הסרטון ביוטיוב עבר כבר 12,000 צפיות בעקבות הפרסום (הוא הועלה ליוטיוב כבר ב-27 באוקטובר, אך לא זכה ליחס רב עד הפרסום ב-Reddit). לטענתה היא החליטה לעשות זאת לאחר ויכוח טלפוני עם אביה ושורה של הטרדות מצידו. כעת מאיצים הגולשים ב-Reddit לפנות לשורה של רשויות בטקסס כדי שייפתחו צעדים נגד השופט המכה.

אנו מפרסמים כאן את הסרטון מיוטיוב, אך מזהירים את הצופים כי הצפייה בו קשה.

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully