וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוגרים הם עיתונאים? עכשיו אתם תחליטו

9.11.2011 / 16:47

אתר שיתוף הציבור פותח לדיון את השאלה לאיזה סוגים של כתבי רשת יש לתת תעודת עיתונאי ומאפשר הצבעה בנושא

השאלה האם בלוגרים (מסוימים) הם גם עיתונאים לכל דבר מעסיקה את התקשורת כבר שנים – ותשובה מוחלטת עליה עדיין אין. כעת נפתח הדיון בנושא בישראל לציבור הרחב. לשכת העיתונות הממשלתית החליטה לעדכן את הכללים לקבלת תעודות העיתונאי בהתאם לעת הנוכחית ולקבוע כללים חדשים לחלוקת תעודות עיתונאי לבלוגרים וכתבי אינטרנט.

על מנת לגבש את הכללים הוקמה ועדה בראשות השופטת בדימוס שרה פריש במטרה לבחון את הקריטריונים למתן תעודות ואישורים לעיתונאים, טכנאי שידור ועוזרי תקשורת, ולייעץ בדבר שינויים או עדכונים שיש לערוך בהם לאור השינויים בעולם התקשורת והטכנולוגיה.

הוועדה קוראת לציבור להגיש את הצעותיו לקריטריונים למתן תעודות עיתונאי לאנשי תוכן וכותבים מרכזיים בתחום הניו מדיה – זאת דרך אתר "שיתוף הציבור". הצעות שיישלחו באתר עד ה-1.12.11 יובאו לדיון בוועדה. "עכשיו תורכם לקחת חלק! מניסיונכם, כצרכני תקשורת, בלוגרים או גולשים שעושים שימוש רב ברשת האינטרנט. אנחנו קוראים לכם להשתתף, להגיב ולהשאיר את התגובה שלכם באתר שיתוף הציבור עבור הועדה המיוחדת שקמה לבחון את הקריטריונים למתן תעודות ואישורים לעיתונאים" נכתב באתר. ניתן לכתוב בו תגובה, ולהצביע בעד או נגד הענקת תעודות עיתונאי לבלוגרים. נכון לשעה זו הצביע מספר זעום של גולשים – כ-20 בלבד.


עוד בנושא:

- אתר "הידברות" מזמין הציבור להשתתף בוועדת טרכטנברג

  • עוד באותו נושא:
  • בלוגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully