וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בסקייפ: שיחות וידאו עם חברי פייסבוק

17.11.2011 / 18:04

סקייפ השיקה גרסה חדשה בה ניתן לנהל שיחות וידאו לא רק עם החברים מרשימת הקשר אלא גם עם חברים מחשבון הפייסבוק

גרסת סקייפ החדשה מאפשרת למשתמש לבצע שיחות וידאו עם כל חברי הפייסבוק שלו – גם אם אלו אינם רשומים לסקייפ. החברה הכריזה על גרסה 5.7 בטא הכוללת אינטגרציה עם פייסבוק שלמעשה מוסיפה את החברים לרשימת אנשי הקשר בסקייפ. הפיצ'ר נתמך על ידי יכולות הווידאו של פייסבוק, שהושקו ביולי האחרון. משתמש בסקייפ יכול ליצור קשר עם חבר שמחובר לפייסבוק באותה עת וזה יענה בפייסבוק לשיחת הווידאו שלו. עכשיו ניתן גם לראות בסקייפ את עדכוני הסטוס של החברים ולשלוח להם הודעות טקסטואליות דרך התוכנה. כל זאת לאחר שמשתמש הסקייפ חיבר בין חשבונו בשירות לחשבונו בפייסבוק, בעזרת פעולת Facebook connect.

"הפיתוח החדש הזה בשותפות בין סקייפ לפייסבוק הוא הדוגמה האחרונה של הצורה בה סקייפ מסירה את חסמי התקשורת והופכת את התקשורת עם החברים, המשפחה והקולגות לקלה יותר. הגישה שלו לפן החברתי נוגעת לקשרים אישיים עם אנשים. אנו במשימה לחבר מעל למיליארד אנשים, והשותפות שלנו עם פייסבוק מקרבת אותנו למטרה זו", נכתב בפוסט שפרסמה סקייפ בנושא.

במאי 2011 רכשה מיקרוסופט את סקייפ ב-8.5 מיליארד דולר. למיקרוסופט יש מניות של פייסבוק, כך ששיתוף פעולה בין שני השירותים נראה כדבר טבעי. לסקייפ יותר מ-600 מיליון משתמשים רשומים.


עוד בנושא:

- מיקרוסופט קונה את סקייפ
- ההפתעה של פייסבוק: וידאו צ'ט?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully